13 Temmuz 2009 Pazartesi

Bir Başkadır Benim Memleketim

Blogum yemek blogu olmaktan çıktı gibi:) Çizgiyi şaşırdık. Ama bu güzel resimleri paylaşmadan da içim rahat etmiyor yani:) Bu akşamüstü görüntüsü Akçakoca sahiline ait. Batı Karadeniz' in minik ama bir o kadar sevimli ilçesine...


Hiç doğuştan itibaren bir arkadaşınız var mı sizin? Benim var işte. İki tane :) Akçakoca' ya gitme sebebimiz benim çocukluk arkadaşlarımı ziyaret idi. Öyle bir dostluk ki bizimki gerçekten çok ilginç. Anneleri annemin, babaları babamın çocukluktan arkadaşı. Biz de kızlar olarak doğuştan beri beraberiz. Havva-Elif-Alev şeklinde aramızda 9 ay olarak doğduk. O gün bugündür arkadaşız valla:) Akçakoca' da bizi çok güzel ağırladılar. Şu yukarda gördüğünüz sahil mavi bayraklı imiş. Miss gibi ne güzeldi...

Yine eski günlerdeki gibi elimizde dondurma deli deli gülüp durduk:) Hiç birbirimizden ayrılmamış gibi her an görüşüyormuş gibi... Nerden bıraktıysak orda sohbete başlamış gibi...

Akçakoca'dan dönerken Ereğli' yi de dolaştık. Ereğli de gayet güzeldi. Orda Cehennemağzı mağaralarını gezdik. Trabzonda' ki Çal mağarasını gördükten sonra bu pek bi hafif kaldı:) Ama yine de görülebilir tabiki...

Ereğli'den dönerken de Ankaraya 60 km kala Kaya Doruk Otel diye bir yer var. Hep uğrayalım uğrayalım deriz bir türlü kısmet olmaz. Ama bu zamana kadar uğramamışlıklarıma çok kızdım. Gerçekten çok güzelmiş. Haftasonu kahvaltı için bile gidilir. Yemekten sonra karşıda gördüğünüz ormanın içinde yürüdük. Bayağı bir yürüyüş alanı yapmışlar. Etraf miss gibi toprak kokuyor. Buraya uğramanızı mutlaka tavsiye ediyorum.

Epey açılmışız. Otel minicik kaldı:)
Diyeceğim odur ki... Memleketimizin nice güzel yerleri var. Fırsat oldukça hatta bazen fırsat yaratıp da gidip gezip görmek lazım. Toplamda 1 gece iki gün olan bu seyahat o kadar iyi geldi ki...
Haydi Ankara'lılar yakın yerlere kaçın ve kafanızı dinleyin...
Bir de küçük kuzunuz size çiçek toplarsa haftasonu geziniz tam puan almış olur. " Anne hayika çiçek toplayom şana" :)))








9 yorum:

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Elifciğim hayika resimley:-))))Kısmetse bizde Ağustosda arkadaşlarla gideceğiz Akçakocaya, ben ilk kez gideceğim ama resimlerine gitmeden aşık oldum...Hele de candan arkadaşlarla olunca tatilin 1 günlüğü bile muhteşem...
Öpüyorum seni ve minik kuzunu...

Hülya dedi ki...

Elif'ciğim,
Harika fotoğraflar bunlar..
Ne güzel gezmişsin.
"Bir başkadır benim memeleketim"başlığını görünce Trabzon'dan bahsedeceksin sanmıştım çok isteyip de bir türlü gidemediğim Doğu Karadeniz'den...
Sevgiler

lemanice dedi ki...

çok güzel iç açıcı resimler.ne güzel vakitler geçirmişsiniz.memleketlim olduğunu okudum limonlu da koştum geldim sana, senide bekliyorum.yine gelirim sevgiler.

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

Ne güzel yerler. Hep tüm Karadeniz'i görmek istiyorum. Malum benim doğduğum yer de Hopa, ama çoook yıllar önce sadece Trabzon'u ve bazı ilçelereni gezmiştim.
Seni ve o minik çiçekciyi öpüyorum.

Tombuk dedi ki...

Ben o Mert'i yirim! :)
Elifcim, ne güzel dostlar edinmişsin, Allah herkese nasip etsin. İnşallah sizin de çocuklarınız böyle can dost olurlar. :)
Ben de Akçakoca- Ereğli gezisi yapmıştım bir kere. Çok güzel oralar. Gene gitmek, görmek lazım. :)
Çok öpüyorum canım, görüşmek üzere.. :)

fatma dedi ki...

bir düzceli olarak akçakocaya hoş geldiniz buralarda daha çok gezilecek yerler var yine bekleriz blogumda düzcenin bazı resimleri var

sevdamavisi dedi ki...

elifciğim,
çok güzelmiş ya. bayıldım fotoğraflara. sevgiler

iremlemekanlar dedi ki...

yerim ben çiçek toplayan elleri Annesinide pek severmiş mertimiz :) Süper yermiş elcim sayende bizde gittik sevgilerle canım :)

MuYu dedi ki...

yazdim bunu bi kenara