12 Haziran 2009 Cuma

Hediyelerim Geldi:)

Tatilden döneli 10 günden fazla oldu ama tatil burnumdan geldi diyebilirim. İşler nasıl yoğun nasıl yogundu:(( Hiç kimseyi arayıp soramadım. Resimlerimi yayınlayamadım. Kendimi unuttum bu ara :) Bugün Cuma oley oley diyerek eve geldim resmen...


Geçen ay sevgili Bahar' ın düzenlemiş olduğu hediyeleşme etkinliği vardı. Beni de davet etmişti. Seve seve katıldım tabi...Benim hediyemi meğer ev sahibesi gönderecekmiş. Sürpriz oldu gerçekten. Tatil dönüşü hediyelerim geldi. Yalnız sevgili Baharcığım abartmışsın bir sürü hediye yollamışsın bana. Tekrar tekrar teşekkürler ediyorum.Hepsini ayrı ayrı çok beğendim. Kırmızı servis tabakları kahvaltı sofralarımı şenlendirecek. Şu turuncu boncuklu portakal ve limon çayına bayıldım. Ne kadar şık olmuşlar öyle. Renkli pasta şekerlerim çikolatalarım saksı süslerim masa örtüm peçeteliklerim hepsine bayıldım:)

Veee finalde siyah boyunluk var ki gerçekten muhteşem oldu. İşyerindeki arkadaşlarım hediye paketini görünce biz de mi blog açsak bu iş pek bi zevkli demeye başladılar:)
Gerçekten tanınmayan insanlarla yüzyüze olmasa da çok güzel bağlar kurulabiliyor. Bu etkinlik de onlardan biriydi. Ben çok memnun kaldım. Emeklerine sağlık arkadaşım...

5 yorum:

ilknur dedi ki...

Öncelikle hoşgeldin.Hediyelerin muhteşem.Bayıldım hepsine.Güle güle kullan...

OZAY dedi ki...

cANIM HOŞGELDIN .GULE GULE KULLAN HEDIYELERINI.TATILDEN DONER DONMEZ IŞLERE GOMULUVERDIN ANLADIGIM KADARIYLA.GUZEL BIR HAFTA SONU DILIYORUM.SEVGILER..

neslihan dedi ki...

güle güle kullan canım hediyelerini.çok güzel hepsi.sevgilerimle...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan çok güzeller.İyi hafta sonları.Sevgiler...

Tombuk dedi ki...

Elifcim,
Hediyelerin pek güzel valla. Güle güle kullan canım.
İnşallah bir sonraki tatilinde işin yorgunluğunu atabilirsin..
Kolay gelsin sana..
Öptüm çok :)