18 Haziran 2009 Perşembe

Doğum Günü Kurabiyeleri Ve Aşk

Ekin kızımız 3 yaşını bitrdi dün. Elif teyzesi önceden söz verdiği üzere ona kreşe götürmek için şeker hamurlu kurabiye pişirdi. Kreşte kurabiyelerim pek beğenilmiş. Bu kurabiye işi beni de sarmaya başladı. Gerçekten sunumu çok zarif ve şık oluyor. Özel günlerde hatırası oluyor. Daha değişik kurabiyeler de deneyecektim ama kurabiyeyi yapacağım gün şeker hamurunu almaya gidince Gimat'daki Pastacılık Ekipmanlarının taşındığını gördüm:((( Yani bu kadar şans olur diye söylene söylene geldim ama evdeki şeker hamuru yetince boşa sinirlenmişim dedim. Yerini merak edenler için Ostim'e taşınmış olduğunu söylediler bilginize... Başarı Holding'in yanındaymış. Ben görmedim henüz.


Aşk Elif Şafak'ın son dönemde çıkan yeni kitabı. Hepiniz duymuşunuzdur. Kitabı ilk çıktığı zamanlarda çok almak istedim kısmet olmadı. 1 ay önce aldım ama okumadım. Çok okumak istediğim kitaplarla aramda garip bir bağ olur. Onları okumak için özel zamanlar seçmek isterim. Bu kitabı en sessiz zamanlarda okumak istediğimden bir türlü başlamadım. Tatile götürdüm. Tatil rehavetine yaraşır bir kitap değil bu diyerek kitaba haksızlık etmek istemedim suyun kumun içinde. İşlerim çok felaket yoğundu o kısacık aralara sıkıştırmak istemedim. En sonunda bu hafta kitaba başladım. Ama hengame içinde değil herkes uyuduktan sonra açtım kapağını kitabın...

Yavaş yavaş sakin sakin okudum kitabı ki hala okumaktayım. Sonlarına yaklaştım ama yazmak için bitirmeyi bekleyemedim... Söyleyeceğim tek cümle var " Öyle güzel ki........." Mutlaka okumanız gerekiyor. Ama daracık zamanlara sıkıştırmadan, keyfinizin olmadığı zamanları seçmeden, sessizken, huzurluyken okuyun bu kitabı... Kendi sesinizi dinlerken okuyun...


Aşk' la yapılmış kurabiyelerim de pembe konseptine uymuş durumda:)

9 yorum:

ilknur dedi ki...

Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyorlar.Bizde geçen ay kızımın doğum günü için şeker hamuru aradık ama birtürlü bulamadık bilgi için teşekkürler...

Filiz dedi ki...

Elifcim eline sağlık.Çok güzel olmuştu ve Ekinimin doğum gününe renk kattın.Çok düşüncelisin.Tadını merak edenlere de söyleyeyim çook güzel olmuştu bütün çocuklar kurabiyelerini iştahla yediler .Onların keyif kurabiyesi oldu bu şirin pembe kurabiyeler.Tekrar teşekkürler Elif teyzesi:)

Tombuk dedi ki...

Elifcim,
Sen de bu kurabiye işine iyi sardın bakıyorum. :))
Çok güzel olmuşlar canım, ellerine sağlık. :)
Bu arada Aşk'ı ben de okudum ve bayıldım. Gerçekten çok sağlam bir kitap.
Sana iyi okumalar diliyorum canım..
Sevgiler :)

Asiye dedi ki...

Elifcim, süpersin. Duygular bu kadar net ve güzel anlatılabilir. Böyle durumlarda düşünüyorum ki; her insanın yaşadığı duygular üç aşağı beş yukarı aynı olabiliyor, bunu da bi,r şekilde biri ifade ederken karşılaşılabiliyor. Tıpkı ben diyorsun :)
Ekin'e mutlu yaşlar diliyorum canım. Son gittiğimde Pastacılık ekipmanları çalışanları taşınacaklarını söylemişlerdi. Keşke telefon numaralarını edinebilsek. Kurabiyeler harika, güzel yüreğine sağlık canım.
Sevgiler...

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hayatım teşekkür ederim desteklerin ve güzel yorumun için...siteme link koydum kaçırdığını ordan izlersin..dün akşamın kesintisiz yayını orda var..çok öpüyorum sevgilerimle

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hayatım teşekkür ederim desteklerin ve güzel yorumun için...siteme link koydum kaçırdığını ordan izlersin..dün akşamın kesintisiz yayını orda var..çok öpüyorum sevgilerimle

Ayse Pamuk dedi ki...

Kurabiyeler çok güzel.Kesinlikle elif şafakın kitabı alınacak

Adsız dedi ki...

Elifcim beklemediğim bir anda aramak nezaketini göztermen beni çok mutlu etti tekrar teşekkürler şeker arkadaşım :)Kurabiyeler çok nefis görünüyor hem de çok şirinler.Kitabı gelince bende aldım ama bir türlü elime alamıyorum Mertoş 4 diş birden çıkarıyor da teyzesi nazıyla canıma okuyor valla.Öptüm sizleri Filize selamlar kızının da yeni yaşı kutlu olsun.

Filiz.

ceyda dedi ki...

benim erk'im kreşte olmamasına ragmen kurabiyeleri tadan şanslı kişilerden biri.tatlıyla arası pek olmamasına ragmen bir solukda yiyip anne başka yokmu bile dedi. ellerine saglık elif teyzesi....