5 Mayıs 2009 Salı

İtalyanca Aşk Başkadır

Bu kadının kitaplarını okuduğum zaman tası tarağı toplayıp yok hatta tası tarağı da bırakıp İrlanda'ya yerleşesim geliyor:) Çok merak ediyorum nasıl bir ruh halinde bu kitapları yazıyor. Toplam 300 küsür sayfa olan kitabın içinde en az 700 kere "harika" kelimesi kullanılmıştır. Öyle pozitif öyle kanaatkar öyle küçük şeylerden mutlu olan insanların hikayeleri var ki bazen "abartmış artık" demekten kendimi alamıyorum...
  • Şehrin kalabalık gürültüsüne ve hengamesine
  • Bitmek tükenmek bilmeyen ihtiyaçlar listesine
  • Yapmak zorunda olduğumuz ama hoşlanmadığımız tüm eylemlere
  • Strese
  • Yorgunluğa
  • Çok çalışmak zorunda olmaya
  • IBM in arapsaçından farksız olan Tivoli Monitoring ürününe:)))))))) vs. vs...

Sevgilerimi sunup İrlanda'ya yerleşsem. Ben de Nora gibi ekmeğimi suya batırıp yesem ve bu kadarı ile çooooooooookkkk mutlu olsam... Sadece hikayelerde olacak şeyler işte:) Başlıkla yazının içeriği çok alakasız oldu ama içimden böyle geldi bu seferlik.

Mutlu haftalar...

13 yorum:

Hülya dedi ki...

Maeve Bincy'nin kitapları benim tatil kitaplarımdır.
Yazın dinlenerek okurum.
İrlanda'ya ben de gelebilir miyim ?

Hülya dedi ki...

Maeve Bincy'nin kitapları benim tatil kitaplarımdır.
Yazın dinlenerek okurum.
İrlanda'ya ben de gelebilir miyim ?

zerrin - misss dedi ki...

Ben de siterim irlandaya gelmek. Çimlerinde yuvarlanmak, Mümkünmüdür.

ama ekmeğimi suya batırıp yiyemem lakin kötü bir tadı olacağını düşünüyorum. En azından bir kaşık yoğurtla suyu karıştırsak daha iyi olur :))

bende severim light kendine özgü sevimli kitaplar bincy'nin kitapları

sıcacık sevgiler..

Söylemeyi unutmuşun neşeli seslerim seninde kafan trabzana sıkışmış gibi geldi. :)))gel derneğe geeeelll

Efsun dedi ki...

bende binchy'nin kitaplarini hos buluyorum, benimde hamilelik kitaplarimdi,türkiye'den hepsini toplayip gelmistim:)

neslihan dedi ki...

İrlanda çok merak ettiğim ülşkelerden biri.umarım nasip olur da gideriz.yazarı ilk kez duydum,teşekkür ederim canım.sevgilerimle...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Merhaba.Bu ara ben de ne okusam diye düşünüyordum.Yazındaki enerjiyi görünce bu kitabı almaya karar verdim.Enerjin bana da geçer mi acaba:))

iremlemekanlar dedi ki...

Bu güzeller güzeli genç annenin anneler gününü kutlarım nice güzel yıllara mertle... sevgilerle hayatım..

Asiye dedi ki...

Evet sadece hikayalerde olabilecek şeyler var. Gerçeğini yaşasak ne denli mutlu olabiliriz bu dönemde düşünülür. Kitap kaç yılında yazılmış acaba. Basit yaşamak gibi, elindeki cihazın tek düğmesi olması gibi, masada sadece tek kaşarlı tost olması gibi, en kıymetli çatalın parmakların olması gibi simit, çay ve peynirle...Ne denli mutlu olabiliriz acaba çoklukları yaşadığımız, çok şeyin gerektiği bu karmaşık dünyada?...
Sevgiler..

OZAY dedi ki...

Canım cok severek okudugum bır yazar.Anneler gununu kutluyorum.Sevgıler.Hedıyem ıcın cok tesekkurler ayrıca mail atacam.Sevgıler..

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

Senin de anneler günün kutlu olsun.

Öpüyorum.

Ayse Pamuk dedi ki...

Tüm kitaplarını okudum ve Hayatın ta kendisi kitabınıda öneriyorum ve irlandaya bende geliyorum

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Elif Sultan:-)))Maeve Bincy'nin tüm kitaplarını okudum, ben de çok severim, hayal aleminde sanki hikayenin kahramanıymışsıncasına ( nasıl bi kelime oldu bu yaa) okunur kitapları, çok keyiflidir...
Pazara geliyorsun di mi;-)

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Canım Elifim,

Bu aralar hem işlerim yoğun, hem de ders çalışmam gerekiyor... Bu sebepdendir ki bloğuma ve arkadaşlarıma vakit ayıramıyorum... Ama pazar günü ben geliyorum ya sen... Gelirsen görüşürüz...

Sevgiyle...