25 Nisan 2009 Cumartesi

Pinti Hamit:)

Bu yoğunluğun arasına en çok sevdiğim etkinlik olan bir tiyatro da sıkıştırdım. Bu yıl Ankara' da oynanan en komik oyunlardan biri Pinti Hamit. Pintilikde son noktaya gelmiş bir adamın paralarıyla ilgili paranoyalarını anlatıyor. Keyifle izledim. Epey de güldüm. Tavsiye ediyorum arkadaşlar.

Oyundan bir replik;

Evde Pinti Hamit' in alacağı yeni bir zevce için verilecek bir davaet vardır. Pinti Hamit Aşçılarını ve hizmetçilerini çağırır.

PH: Akşam 12 kişi misafirimiz gelecek. Ne yemek yaparsınız?

Aşçı: Bir kuzu çevirelim şerbetler pilavlar meyveler çorbalar....... diye anlatırken ...

PH: Yoookk durun 8 kişilik yemek yapın 8 kişinin yiyeceğini 12 kişi de yer. Şerbetleri az şekerli yapın. Malum şeker pahalı. Meyve suyu yerine su ikram edin. Öyle bardağı biteni de hemen doldurmayın. İstesinler öyle doldurun. Hatta isteyince de hemen doldurmayın:))))) Birkaç kere isteyince baktınız susmuyor öyle doldurun. Hatta yarım doldurun:)))))))

diye devam eder Pinti Hamit' in maceraları...



2 yorum:

ilknur dedi ki...

Bu oyuna arkadaşlarım bilet almıştı ama rahatsız olduğum için gidememiştim.Bilet alıp gideyim.Paylaşımın için teşekkürler...

nilss dedi ki...

bende tiyatroyu çok severim .paylaşımın için tşk.