24 Nisan 2009 Cuma

Hatice' ye Ev Ziyareti

Dedim ya ben bu hafta çok gezdim diye:) Haftasonuna bir de arkadaş ziyareti sıkıştırıverdim. Hatice'ciğim bizim için çok güzel şeyler hazırlamıştı ama hele çocuklara bir sürprizi vardı ki ben bile keşke çocuk olsam dedim. Düşünsenize 2-4 yaş arası 3 çocuk gezmeye gittikleri evde salona girince sehpanın üzerinde her biri için ayrı ayrı hazırlanmış ve içlerinde birbirinden nefis şekerlemelerin bulunduğu poşetler içleri ağzına kadar dolu çikolata kaseleri görünce naparlar? Tabi ki Mert gibi koşarak sehpanın önüne çöküp hepsini ağzına doldurmaya çalışırken zevkten dört köşe olurlar:))


Her Türk gencinin hastası olduğu zeytinyağlı dolmalar:) Harikaydı.

Bu kısır esmer kısır:) Hatice bizim için esmer bulgurdan kısır yapmıştı. Normal bulgura göre tadı daha güzel olmuştu. Bundan sonra ben de böyle deneyeceğim...

Misler gibi kıymalı börek. Sosisli de vardı ama onu çekmemişim. Hatice'ciğim misafirperverliğin için tekrar çok teşekkürler. Gerçekten güzel bir gündü.

2 yorum:

ilknur dedi ki...

Gerçekten çok güzel yiyecekler varmış.Afiyet olsun ...

Hülya dedi ki...

Ne mutlu olmuştur minikler tabii..
Çok da güzel bir sofrayı paylaşmışsınız ayrıca..
Sevgiler