20 Nisan 2009 Pazartesi

Çardak Pide

Ankara'da Çardak Pide diye çok az kişinin bildiği muhteşem bir mekan var. İstanbul yolu üzerindeki Macit Petrol' ün üst tarafında kalıyor. Mekanın açık alanı hiç de küçümsenecek kadar küçük değil. Yaz aylarında mekanın açık alanını hizmete sunuyorlar. Ağaçların altına masalar kuruyorlar. Sanat müziği eşliğinde nefis pideleri hüpletiyorsunuz:)

Ankaralı blogcuların aylık rutin kahvaltılarından birini burda olmasını tavsiye etmeden önce ben gidip deneyeyim dedim ama kahvaltı olaylarını pek beğenmedim.

Pazar sabahı aslında brunch varmış ama garson bize kahvaltı tabağı getirdi. Üstelik bu tabak 10 TL. Pahalı bence. Neyse ben accık kızdım. Doğru işletme müdürünün yanına gittim. Ben burda misafirlerimi ağırlayacaktım. Siz böyle yaptınız falan filan derken.... İşletme müdürü binbir özürden sonra misafirlerinizi en iyi şekilde ağırlayacağız hiç merak etmeyin sözünü de verdi:) Göreceğiz bakalım. Ama ben gene de burda pide ve çay ile yapılan kahvaltının tadını başka şeyler veremez diye düşünüyorum.




8 yorum:

ilknur dedi ki...

Tavsiyen için teşekkürler.Bende geçerken görüyordum ama hiç gitmemiştim.Kesinlikle en kısa zamanda gidicem.Sevgiyle...

muyu dedi ki...

her ne kadar cardak guzel olsa da daha cok mekan olarak cazipti. lezzet olarak trabzon'daki cardak daha iyidir. bi de sihhiye'de var idi biz orada ogrenci iken. o da fena degildi.

Neşeli Sesler dedi ki...

Evet lezzet durağı değil de mekan durağı orası. Vay kuzenciğim sayfamı takip ediyor olmana çok mutlu oldum:)

Ama en iyisi orda Semaver yaptırıp çay keyfi yapmak:)

Tombuk dedi ki...

Ah Ah Çardak candır yaaa.. :)
Afiyetler olsun Elifcim. :)

özlemcik dedi ki...

Elifcim merhaba uzun zamandır takip ediyorum ben bloğunu hatta açtığın ilk günden beri diyebilirim ama uzun zamandır yazmak istediğim yorum bugüne kısmetmiş:)))
çardağa bende gittim geçen sene gerçekten mekan çok güzel ama pideleri yağlı ve fiyatları dışarıya göre biraz pahalı bunuda belirtmeden geçemedim ben 1 kere gittim ama çokda memnun kalmadım:(
her ne kadar sesim çok çıkmasada ben bloğunu büyük bi zevkle takibe devam ediyorum haberin ola...
kendine çok iyi bak hoşçakallll

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

Keşke gelebilseydin oğlunla beraber. Bir sonraki kahvaltıya. Burası da çok hoş görünüyor.

Öpüyorum.

Hülya dedi ki...

Pazar günü Pınar da tavsiye etmişti Çardak Pide'yi ama demek kahvaltısı iyi değil..
Bir de orada açıkta kuşlar tavuklar dolaşıyor diye hatırlıyorum doğrumu hatırlıyorum ?...

SICAK PAYLASIMLAR AYSEL dedi ki...

İşe gidip gelirken hep geçeriz önünden ama hiç denememiştim orayı... Fena değil gibi Elifciğim, pideleri güzel görünüyor...