22 Nisan 2009 Çarşamba

Beypazarı

Bu haftasonu çok gezdim ben çok:) Pazar günü ani bir kararla kendimizi Beypazarı'nda bulduk. Ankara civarında biraz temiz hava almak miss gibi yaprak sarmalarını yemek için 1 saatte varabileceğiniz şirin bir yer Beypazarı.

Etrafı gezdikten sonra Konak Münsür'de yemek yedik. Bu tabakta gördüğünüz Adana Kebabına benzeyen et yemeğinin adı mumbar. Ama bağırsaktan yapılmıyor. Acılı acılı pek bi beğendim ben bunu:) Bi daha gittiğimde gene yemek üzere söz verdim çünkü kebapa:)


Beypazarına gidip de yaprak sarması ve Beypazarı güveci yemeden dönsem ayıp olur diye bu muhteşem lezzetleri de öksüz bırakmadım:)


Bakır fincanlarda servis ettikleri ayran da çok güzeldi. Ayrıca ilçenin ortasına kurulan halk pazarından da misler gibi tarhana aldım. Havuç lokumu aldım. Tabiki de Beypazarı kurusu da:) Gitmeyenler varsa hadi siz de niyetlenin bir gün ve gidin. İyi geliyor insana...

4 yorum:

SICAK PAYLASIMLAR AYSEL dedi ki...

Yaaa gerçekten ne güzel olurdu karşılaşabilseydik keşke... Gerçi ben çarşısını en az üç kere turlamıştım. Nasıl da göremedik birbirimizi ufacık yerde... Ankaranın stresli havasından kaçmak için güzel bir yer. Öpüyorum Elifciğim... Sevgiyle kal...

Hülya dedi ki...

Aysel'le sen Beypazarı'na özendirdiniz beni şimdi...
Sevgiler

iremlemekanlar dedi ki...

elifim ne güzel yere gittiniz ben ve eşim çeşmeli konak güvecini pek begenmedik, yada bize tesadüf kötü geldii 1,5 yıl oldu ayranı ve kebabı gerçekten güzel paylaşımın için teşekkürler ayrıca gezilecek çok güzel yerleri vardı vadi mesela.. resimlediysen paylaşmanı isterim sevgilerle öpüldün gezginler sizi :))

ayşeKül dedi ki...

yarımca yemelidiniz bol köpüklü ayran eşliğinde, havuş suyu içmeliyizdiniz, lokum yemeliydiniz, hani tarhana, erişte vs.
bir daha gelin buralara

Beypazarından selam...