6 Nisan 2009 Pazartesi

Bebek Kurabiyesi

Cuma günü aramıza bir küçük Gülbahar katıldı. Eşim amca ben de yenge oldum. Uzun zamandır şeker hamuru ile yapmak istediklerimi Gülbahar'ın doğumuna ertelemiştim. Herzaman "emek harcanan hediyeler maddi güçle alınanlardan daha kıymetlidir" diye düşünenlerden olarak böyle bir işe giriştim. İlk denemem olmasına rağmen güzel sonuçlar elde ettim. Ama itiraf etmeliyim ki akıl işi değil:) Ki benim yaptıklarım basit modellerdi.Sevgili Sibel'in yardımları ile bişeyler yapmaya çalıştım. Ama Sibel gerçekten blogum aracılığı ile seni tekrar tebrik etmek istiyorum. Büyük sabır örenği sergiliyosun. Dün gece 10:30 da başladım mutfaktan çıkışım gece 2 yi bulmuştu. Yada ilk deneme olduğu için mi yavaş hareket ettim anlamadım. Ama sonuç ortaya çıkınca tüm yorgunluğum uçup gitti. Mutlu huzurlu ömürler geçirirsin inşallah küçük hanım.


Hepsini tek tek poşetledim. Böylece gelen misafirlere daha kolay servis ederler. Tabi bu arada bu kurabiyeler bugün Erzuruma kargo ile gidiyorlar. İnşallah erimezler. Eriseler de ispatı burda valla yaptım:))
Ülkü ile Fuat çiftine de Gülbahar Bebeği en güzel şekilde yetiştirmek nasib olsun inşallah.

İlk denemem ya her açıdan resimledim:))



Pişirmeden önce de resimlerini çekmiştim. Tarifi Sibel den aldım. Ben iki ölçüye yakın yaptım. Tarifi yazayım.
Malzemeler;
  • 300 gr margarin
  • 4 su bardağı un
  • 1 çimdik tuz
  • 1.5 paket kabartma tozu
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket vanilya
  • 1 tatlı kaşığı tarçın

Bu tarife göre kurabiyeyi yapıp 180 derece fırında pişirdim. Şeker hamuru ile süsledim.

12 yorum:

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Elifciğim ellerine sağlık, tamam seni çırak aldım:-)))))Şaka bi yana gayet güzel olmuşlar canım,oldun sen:-)) ama sabır işi olduğu konusunda haklısın, benimkiler de saatler alıyor yaparken:-))))
Minik yeğeninize de hoş geldin diyorum, uzun sağlık ömürler diliyorum
seni de kocamaaan öpüyorum...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Tebrik ederim Elifciğim... Bence çok başarılı olmuşsun... Yakında benim çok sevdiğim bir arkadaşım doğum yapacak hem de ikiz :) Ona yapmayı çok istiyorum ama zor oduğunu biliyorum (daha önce bir kez denedim) bakalım tekrar göze alıp yapabilirmiyim...

Ellerine sağlık... Öncelikle minik Gülhabarın ailesini sonrasında eşini ve seni de tebrik ederim... Gülbahara allah sağlıklı mutlu uzun ömürler versin...

İyi haftalar... Öpücükler...

Hülya dedi ki...

Elif'ciğim,
Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

yeşim dedi ki...

hoşgeldin gülbahar

canım gerçekten sabırlıymışsın ne bel kalır ne göz ama maşallahh sana

ellerine sağlık
sevgilerr

iremlemekanlar dedi ki...

Tebrik ederim canım yenge olmanı ismi gibi güzel yaşar, ellerine saglık....

peçete dedi ki...

mutfak tutkusu bu olsa gerek, delilik, sevdiğin işi deli gibi yapacaksın deli desinler :)
22:00-02:00 tam 4 saat, aman Allahım.
Allah sağlıklı büyümek nasip eder inş.

ayşe dedi ki...

elifim ne zaman yaptın sen bunları, maşallah diyelim de nazar değmesin:) gülbahar bebek sen de hoşgeldin! not:ben de isterim bak bunlardan ona göre:))

Neşeli Sesler dedi ki...

Ayşecim ,
Sana neler yapcam ben merak etme sen:)

neslihan dedi ki...

canım tebrik ederim,hayırlı olsun yeğeniniz.kurabiyeler harika.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Asiye dedi ki...

Elifcim, tebrikler çok güzel olmuşlar. Canım sen 3,5 saat de yine iyi yapmışsın. Eğer ben başlasaydım kesin sabahlardım o gün :)) şaka yapmıyorum gerçek bu :) ellerine sağlık canım..

Eda dedi ki...

Elifcim, bebek hoşgelmiş, seni de tebrik ederim..
Kubiler ise nefiss, eline sağlık, değmiş yani..
Bende ödülün var, kabul edersen..

Tombuk dedi ki...

Elifcim, sonunda sen de milli olmuşsun. :)))
Ben daha hiç böyle kurabiye pişirmedim. Yapabilir miyim ki? :)
İlk denemen falan gibi görünmüyor hiç. Çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık canım. :)