31 Mart 2009 Salı

Çocuğum Büyüyor...

Bugünlerde Mert' deki müthiş değişimler beni nasıl şaşırtıyor. Küvezde yatarken camların arkasından acaba bişey olacak mı? diye gözünün içine baktığım günler geçeli 2 yıl olmuş...O zamanlar "Bu çocuk acaba nasıl hayata tutunacak enerjiyi bulacak? Nasıl toparlanıp da ayağa kalkacak?" düşüncelerim meğer ne kadar da yersizmiş. Erkin Koray'ın "Öyle bir geçer zamanki" şarkısı bu düşüncelerle yazılmış olsa gerek:)

Bu aralar en sevdiğimiz oyun boyama yapmak. Ben de hatıra olsun diye bunları bloguma almak istedim. Belki blogum uzuuunn yıllar açık kalır ve bunlar da Mert'e hatıra olur.

Yumuk yumuk elleri ile boyamaya çalıştığı kağıtlar...

10 yorum:

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Canım nice sağlıklı yaşlara inşallah... Büyüklerimiz derler ya askerliğini, damatlığını da göresin... Sevgiler... O yumuk elleri ayrıca öpüyorum :)

kizilciksurubu dedi ki...

Aman aman o yumus yumus eller ne güzel de resimler yaparmis.. Allah bagislasin canim, nice güzel yillara insallah.

Tombuk dedi ki...

Ay yerim ben onuuuu...Mert'e nice yaşlar diliyorum annesi. :)
Onun o yumuk ellerinden de öpüyorum. :)

bahar dedi ki...

Merhabalar, “hediyeleşme” üzerine güzel bir etkinliğimiz var, katılmanızı arzu ederim. Ayrıntılar sayfamda, sevgiler.

bahar dedi ki...

Merhabalar, “hediyeleşme” üzerine güzel bir etkinliğimiz var, katılmanızı arzu ederim. Ayrıntılar sayfamda, sevgiler.

bahar dedi ki...

Merhabalar, “hediyeleşme” üzerine güzel bir etkinliğimiz var, katılmanızı arzu ederim. Ayrıntılar sayfamda, sevgiler.

bahar dedi ki...

Merhabalar, “hediyeleşme” üzerine güzel bir etkinliğimiz var, katılmanızı arzu ederim. Ayrıntılar sayfamda, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Etkinliğime buyurun
Gönderen :http://missgibi.blogcu.com/
40. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
6 NİSAN 2009-20 NİSAN 2009
TARİHLERİ ARASINDA
http://missgibi.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 40.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

bahar dedi ki...

Katılımınız için çok teşekkür ederim. Bilgileriniz imha edilmiştir:)) görüşmek dileğiyle sevgiler.

Asiye dedi ki...

ahh elifcim ahh, çocukların el çok ellerini severim, ne iyi yapmışsın çekmişsin. Güle güle büyüt canım.