25 Şubat 2009 Çarşamba

PDÇS-37 Vişneli Kek

Bazen boş boş sonunun olmadığını bildiğiniz işlerle saatlerce uğraşırsınız ya ne çok üzülürüm o zamanlarda vakit ayırmam gereken şeyler adına ...
Şimdi de bitmek tükenmek bilmeyen testler peşindeyim ama sonu yok:) Mola verip beni mutlu eden bloguma accık dert yanayım dedim:) Vişneli kekim moralimi yerine getirir heralde:) Daha önce de söylemiştim kek insanı mutlu eder...Bu tarifi etkinliğin ev sahibi http://sevincceden.blogcu.com/ a gönderiyorum.
Malzemeler;
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • 1 çay bardağı mısırözü yağı
  • 1 su bardağı çekirdeği çıkarılmış vişne
  • 1 su bardağı şeker
  • yarım çay bardağı vişne suyu (olmasa da olur)
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • yeteri kadar un

Yapılışı;

Yumurta ile şekeri köpük köpük olana kadar çırpın. Yağı vişne suyunu ve sütü ilave edip biraz daha çırpın. Unu yavaş yavaş ilave ederek karıştırmaya devam edin. Kabartam tozu vanilya ve vişneleri ilave edin. Yağlanmış kalıba dökün ve 175 derece fırında yaklaşık 40 dk pişririn. Afiyet olsun.

11 yorum:

hilalinmutfagi dedi ki...

Ellerine saglik canim,insallah moralin yerine gelmistir.Kolayliklar diliyorum.

neseersoy dedi ki...

Boşveeerr güzel bir laf var bir seminerde öğrenmiştim Yunanlı bir filozof söylemiş " olmuşa Tanrı bile çare bulamamış " moralini ne bozdu bilmiyorum ama önümüzdeki har dakika yeni bir soluk ve yaşam demek.
Ellerine sağlık , kek güzel görünğyor.
Sevgilerimle

Eda dedi ki...

Canım anlıyorum, zor.. kek süper, kolaylıklar diliyorum
öpüyorum

engindeniz dedi ki...

Lezzetli gözüküyor kekin, daha önce duymuştum vişneli kek diye ama hiç tatmadım, merak ettim şimdi yaa:)Ellerine sağlık..Afiyet olsun..Sevgilerimle..

sarımutfak dedi ki...

vişneli tatları severim
ellerine sağlık cnm

zerrin- misss dedi ki...

canım benim sıkıntılar uçar gider umarım bir an önce..

kek herşeye iyi gelir :)))

öperim yanaklarından

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım benimde ne zaman canım sıkılsa kendimi mutfağa atar bir kek pişiririm buram buram kokusu adte gevşetir beni rahatlatır. benim gibileri görmek ne gzüel...eline sağlık canım...

neslihan dedi ki...

katılıyorum şeker,kek insanı mutlu ediyor:-)hele de böyle meyveli tadlar.ellerine sağlık.nefis görünüyor canım.sevgilerimle...

bahar dedi ki...

bu moral olayları çok sinir bozucu canım biliyorum. ama gerçekten boşveeeeeeeeerrrrr...benimde dolapta çok az vişnem kaldı, onları da en kısa zamanda değerlendirmeliyim. sevgilerle.

angel dedi ki...

merhabalar,vişne ne kadarda yakışıyor keke.ellerıne sağlık...

sevincceden dedi ki...

"Etkinliğime buyurun"
37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 SUBAT 2009 - 09 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://sevincceden.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE " PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM.
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN.
EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMINIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.