1 Şubat 2009 Pazar

Elmalı Kurabiye



















Blogumu ücretsiz izine ayırdım gibi bişey oldu:) Hala fotoğraf makinası krizimizi aşamadığım için yaptığım yemekleri ve görüntülemek istediğim bir çok kareyi çekemiyorum. Arşivlere devam. Bu da tarifi taaa fi tarihinden kalma bir elmalı kurabiye tarifi. Her zaman tutar asla yanıltmaz insanı:) Bu nedenle pek severim ben bu tarifimi:)

Malzemeler;
  • 1 çay bardağı yoğurt
  • yarım çay bardağı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 paket yumuşak margarin
  • 1 paket kabartma tozu
  • aldığı kadar un
İçi için;
  • 1 çay bardağı şeker
  • 2 tane rendelenmiş elma
  • 1 çay kaşığı tarçın
Yapılışı;
İç malzemeleri bir tavaya alıp elmalar yumuşayıncaya kadar 5-6 dk kadar orta ateşte pişirip ılımaya bırakın. Elmalar soğurken hamur için un hariç tüm malzemeleri iyice karıştırın. Unu da azar azar ilave edip kurabiye hamurunu elde edin. Sonra da resimdeki şekli verip içine iç harcından doldurun. Isıtılmış fırında üzeri çok fazla kızarmayacak şekilde pişirin. Kurabiyeler soğuyunca üzerine puda şekeri serpin. Afiyet olsun.

Sevgili Hülya beni mimlemiş. Benim kitapta bakalım neler çıkacak:) Ben de merak ediyorum.

1- Yakınınızda bulunan ilk kitabı elinize alın
2- 161'inci sayfayı açın
3- 5'inci cümleyi bulun
4- Blog sayfasına yazın
5- En güzel cümle veya en güzel kitabı seçmeyin ! sadece en yakınınızda bulunan ilk kitabı alın
6- 5 blog arkadaşınıza yollayın

Son zamanlarda okumakta olduğum Zar Adam kitabını aldım. 161. sayfayı açtım. Çok saçma bir cümle çıktı ama yazıcaz mecbur:)

"Bayan Reingold kovulmadığından emin olmak istiyor, sana tekrar sormamı rica etti"

Böyle bir cümle çıktı :) Ben de İremle Mekanlar ı mimliyorum)


7 yorum:

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Canımmm bu ara ben de senin gibi bloğu ücretsiz izne ayırdım... Benimki yoğunluktan ama...

Elmalı kurabiyeye bayılırım... Ellerine sağlık... Sevgiler...

neslihan dedi ki...

çok severim,ellerine sağlık canım,harika olmuş kurabiyeler.sevgilerimle...

Hülya dedi ki...

Elif'ciğim,
Elmalı Kurabiye çocukluğumuzun tadıdır değil mi ?
Sevgiler

dide dedi ki...

Elmalı kurabiyeye bayılırım. Eski bir tarif ama en lezzetli kurabiyelerden bence. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar...

OZAY dedi ki...

Canım eskı meskı ama cok sevdıgım bır lezzet.Sunumda cokm guzelmiş.Ellerıne saglık.Sevgıler..

Tombuk dedi ki...

Hmmm demek asla yanıltmayan bir tarif. Hemen alıyorum tarifi şeker. :)
Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor kurabiyeler.
Bu ayki buluşmaya gel noluuuur. Özledik çok. Kendine iyi bak. :)
Sevgiler :)

HÜLYA dedi ki...

eline sağlık canım..şu makine krizinide en kısa zamanda aşman dileğiyle sevgiler