20 Şubat 2009 Cuma

Blog Arkadaşlığı


Sevgili Betül Ablam, Efsun ve İremle Mekanlar bana hediye vermişler. Ben de seve seve kabul ettim...

Evet blogu gerçekten seviyorum. Hobim o benim hobim:))))

Kural var tabiki de hemen yazıyorum...


Bu ödülü vermenin 3 kurali ise söyle;
1- Seni ödüllendiren blogun linkini vermek
2-Ödüllendirdigin 7 blogun linkini vermek
3-Ödül alan blog yazarlarini durumdan haberdar etmek

Ödüllendireceklerim hep ödüllendirildiler ama çok sevildiklerine istinaden bir kere de benim elimden ödül alsınlar bakalım:)

  1. İremle Mekanlar ( o da beni ödüllendirdi ama ben bir daha onu ödüllendiriyorum)
  2. Maksat Muhabbet Olsun
  3. Bir Tutam Zencefil
  4. Çilek Yeşim
  5. Sweet Kitchen
  6. Emeklilik Hobileri
  7. Neriman Abla

2 yorum:

Tombuk dedi ki...

Ah canım beniiiiim,
Çok teşekkürler Elifcim. İnsan bunları görünce daha çok yazası, daha çok yemek yapası geliyor.. :)
Sevgiler canım..

neslihan dedi ki...

tebrikler canım.sevgilerimle...