13 Aralık 2008 Cumartesi

Fosforlu Cevriye ve Fosforlu Salata:)



Geçen günlerde Fosforlu Cevriye adlı müzikale gittik. Ankara' da Akün Sahnesinde oynanıyor. Oyuncuları genel anlamda başarılı buldum ama Cevriye karakterini Türkan Şoray' dan sonra biraz havada buldum:) Eleştirmen oldum çıktım başınıza ama napalım öyle geldi birazcık. Oyunda başından sonuna kadar ( Cevriyenin intihar etme sahnesi hariç) güldüm. Hele bir Güllü karakteri vardı ki evlere şenlik yani. Oyun hoş güzel geçti ama 3 saat olduğunu bilmeyen biz dönerken koşa koşa eve gelmek zorunda kaldık. Malum bebelerimiz ne olacak??


Bu salata da arşivimden ve tamamen uydurmasyon:) Normal yeşil salata yapıp üzerine iki tane kabağı ayrı bir tavada kızgın yağda bir kaç kere çevirdikten sonra ilave ediyorz. Tarif bu kadar. İsmi de tiyatro ismine uysun diye öyle koydum siz ne derseniz deyin:). Değişiklik arayanlara tavsiye edilir.

Oyunda TRT nin dizilerinde gördüğümüz birkaç tane tanınmış isim de vardı. Gülriz Sururi de gayet güzel bir iş başarmış. Tebrikler...

6 yorum:

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Sağımız solumuz et doluyken rengarenk salataların görüntüsü bile yetiyor... Ellerine sağlık Elifciğim...

Sımsıcak sevgiler...

www.illedeyemek.com dedi ki...

Negüzel böyle sosyal faaliyetlerede katılabilmek.Salatada tam benlik:)) eline sağlık...

www.illedeyemek.com

Hasret dedi ki...

ellerine saglik canim, salatan nefis olmus ... kocaman sicacik sevgilerimle...

sevdamavisi dedi ki...

Elifciğim,
aslında benim de böyle bir oyuna gidesim var son zamanlarda da bakalım. salatan da gayet hoş olmuş. geçmiş bayramın kutlu olsun. görüşmek üzere. sevgiler.

neslihan dedi ki...

Eline sağlık canım.salata nefis görünüyor.oyunu merak ettim,buralara gelmiyorlar ama olsun:-)iyi seyirler diliyorum.sevgilerimle...

HÜLYA dedi ki...

aaah türkan şoraylı fosforlu çevriye.. insanın tekrar tekrar seyredesi geliyor...

fosforlu salatana söz yok zaten pek gzüel görünüyor elelrine sağlık canım.. sevgiler