9 Kasım 2008 Pazar

Tarif Bahane-Brüksel Lahanası



















Bazen ellerimi klavyenin üzerine koyarım. Ne yazacağımı ööööllleee düşünür dururum:) Bu durumlarda çoğu zaman bişey yazamadan çıkarım bazen de çok şey çıkar ya şimdiden sonunu merak ediyorum....

Bugün Ankara'da güneşli ama soğuk bir hava vardı. Tunalıda Mert'e kuğuları gösterirken ne kadar sevindiğini o sevinçle suya düşüncesizce atlamaya çalıştığını gülümseyerek seyrettim. Çocukların düşünmeden yapmaya çalıştıkları cesur civciv pozlarına zaman zaman bayılıyorum. Neler düşünerek yaptıklarını çok merak ediyorum. Hiç bişeyin farkında olamayışlarınıve olmak zorunda olmadıkları için kimsenin onlarına yargılamayışını gıpta ile seyrediyorum. Ben suya atlamaya çalışsam bana deli derler ama O'na demiyolar:) Ben restoranda dondurma diye kendimi yerden yere atsam kafamda tahtalarımın noksan olduğuna anında karar verenler O'nu gülümseyerek seyrediyorlar. Ara sıra bize de böyle özgürlükler verilse ne yapardık acaba? Siz ne yapardınız? 1 saatliğine kimse size deli, ruh hastası gibi yakıştırmalar yapmasa ne yapmak isterdiniz yada ne saçmalardınız?

Tarife gelince tarif bahane muhabbet şahane olsun diye yazılmış bir yazı bu:) Ölesine içimden geldi. Yoksa brüksel lahanasını haşlayıp soslayıp herkes tabağa koyar. Önemli olan bunu pişirken düşünülenler...

19 yorum:

Leyya dedi ki...

yani düşünüyorum düşünüyorum.aklıma bişey gelmiyor ... buna deli oldum şimdi. o kadar mı bastırılmışız da aklımızn köşesine bile gelmiyor bi delilik etmek.hayalimizde bile canlamdıramıyoruz bir saçmalık ettiğimizi.ee pes yani bana diyorum ))

Betül dedi ki...

Bence de Elif'ciğim.
Ellerine sağlık.

Öpüyorum.

Limonlu Kek dedi ki...

Elif'ciğim düşündüm de canım şunu istedi (sanırım ayaklarım yorgunluktan çok şiş bu aralar o yüzden)alışveriş merkezlerinde ayakkabılarımı çıkararak yalın ayak yürümek isterdim. Büyümenin bedeli de her istediğini yapamamak işte, sevgiler...

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Ortaokuldayken kız arkadaşlarımızla birimizin evinde buluşup annelerimizin makyaj malzemelerini ödünç alıp:), biraz da çılgın kıyafetlerle kılıktan kılığa girer, fotoğraflarımızı çekerdik. O günlerde beraber yemekler yapılır, kahve fallarına bakılır, gülünür de gülünürdü.
Şimdi öle 1 saatim olsa yine aynı arkadaşlarımı toplayıp aynı çılgınlıkları yapmak isterdim:).
Ne hoş bir yazı olmuş Elifcim, güzel hayallere daldırdın beni:).
Bürüksel lahanası sunumu da müthiş yani, belirtmeden edemeyeceğim:).
Bu arada ben yeni adresimdeyim:
http://www.kristalkelebek.com/
artık buraya beklerim:).
Sevgileeeer...
aslı

Hülya dedi ki...

Üniversitedeyken yurtta kalıyordum o zaman Ankara'da Tandoğan-Dikimevi hattında toplu taşım araçları için tercihli yol vardı.
Bir akşam tiyatrodan dönüyorduk arkadaşlarla bahse girdik, gidip şoföre "biz yurda geç kaldık otobüsü daha hızlı sürer misin "diyebilecek miydik ?
Tabii ki söyledim; sağolsun şoför de bizi kırmadı...

pastacirapunsel dedi ki...

Yapacak o kadar çok şey var kiiii:)) Hangi birini saysam? Çıplak ayak sokaklarda gezmek mi dersin, yağmur altında ıslanarak saatlerce dolanmak mı dersin:))

Sımsıcak sevgiler.....

diyalogyemekleri dedi ki...

ya bilmem kiii..düşünüyorum..arasıra delilik yapmak gelir aklıma ama yapmam yapamam,çocuk olmak varmış desem ben çocukken de delilik yapmazdım ki..uslu akıllı herkesin örnek gösterdiği bir tiptim..sıkıcı bir çocukluk anlayacağın.slmlar

Zehra Gürgen dedi ki...

Doğma büyüme Ankara'lı, 6 yıllık İzmir'li olarak Tunalı denilince dayanamıyorum. Ahh ahhh ne çok gezerdik orada...Ben öyle 1 saatle yetinemem.Zaman kapsülü ile o zamanlara gitmeyi tercih ederim :))

iremlemekanlar dedi ki...

Elifcim bu bürüksel lahanası sende yediğim için burdan çok güzel yaptığını söylemek isterim zeytinyağlı nefisti ellerine saglık birkez daha... Mert büyüdü gezmeye başladın bakıyorum daa öptüm şeker

yeşim dedi ki...

birden durdum düşündüm ne yapardım diye heyecan yoksunu mu oldum ne okuldayken her türlü delilik vardı bunu düşüncemm

ve bu lahanalar nefisss

ellerine sağlık
sevgiler

HÜLYA dedi ki...

tarfite ohbette şahane canım kendine haksızlık etme lütfen.

ellerine sağlık tabaktakiler süper görünüyor.. ikram ediş şekli çok hoş bence..

sevgiler

OZAY dedi ki...

Vallahı okurken ne yapardım dıye duşundumde sımdı bulamadım.Ellerıne saglık tabak super gorunuyor .Ayrıca sımdı Tunalıda olmak ısterdım dogrusu.Sevgıler..

Huriye dedi ki...

ellerine saglik canim tarif harika,sevgilerimi birakiyorum...

sevdamavisi dedi ki...

Elifciğim,
ellerine sağlık çok güzel olmuş tarifin. haftasonu seni aradı gözlerimiz bilesin. sevgiler.

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Elifcim saçmalık yapmayı bırak beni yarım saat benimle bıraksınlar ben razıyım be güzelim:-)))

:)den dedi ki...

Ne sevimli bir yazı olmuş:)
Çocukken ördeklerin arkasından havuza atlamış birisi olarak yine aynı şeyi yapmak isterdim:)
Salata nefis görünüyor ama sunum daha bir 10 numara sanki;)

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...http://porselendemlik.com/ http://www.birdemliksohbet.com/ http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 30 için:
17.11.2008 -30,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 30 EV SAHİBESİ OLARAK http://susamcorekotu.blogcu.com/
OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 30" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..
EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://birdemliksohbet.blogspot.com/ İLETİŞİME GECEBİLİR....
Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))

nagihan dedi ki...

elif süper olmuş burdan senin tariflerini takişp edicem.öpüyorum canım seni NAGİHAN ÖZCAN

Ayse Pamuk dedi ki...

Ayy hamile hamile ne yapsam ki???ıı yok çıkmadı ben bişi yapamıcam bi saatliğine:)

Lahanada çok güzel olmuş ellerine sağlık