4 Kasım 2008 Salı

Közlenmiş Biber Salatası


Bu bol acılı muhteşem salatayı işyerinden Başak arkadaşıma kahvaltıya gittiğimde yemiştim. Gerçekten çok güzel. Biraz acı hoh hoh diye yedim ama tadı süperdi. Hepinize tavsiye ederim...
Yapılışı; Yarım kg şöle acılısından yeşil sivri biberi ocakta közleyip soyun. İçine 2 tane domatesi ince ince doğrayın. Bolca kimyon pulbiber zeytinyağı limon ve tuz ile karıştırıp servis yapın. Dikkat edin parmaklarınız da araya kaynamasın:)


Masaya bakınca içim açıldı gene. Başak yakın zamanda gene gelcem sana kahvaltıya tadı damağımda kaldı haberin ola:)

Bu güzelim poğaçalar ve kekler de evdeki yardımcıya ait. Hülya Hanım'ın da ellerine sağlık.

11 yorum:

iremlemekanlar dedi ki...

mmmmm nefis sofra olmuş başakcığın ellerine sağlık yine güzel kahvaltılara

simayhobievi dedi ki...

merhaba öncelikle bu kahvaltı sofralarına bayılıyorum hele biberli mezeler süper elinize sağlık

Betül dedi ki...

Herşey çok güzel Elif'ciğim, hele de o biber salatası. Arkadaşının ellerine sağlık, sana da afiyet olsun.

Sevgilerimle.

yeşim dedi ki...

başak donatmış yanında da keyifli sohbetii harika

sevgilerr

Huriye dedi ki...

Arkadasinin ellerine saglik canim,hersey süper salataya bittim surda...mmm

Öpüyorum kocaman

mona lisa dedi ki...

arkadaşım kahvaltı sofrası süper size afiyet olsun.sevgiyle kal

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABA Canımcım;
29. Ev sahibemiz olan semiha (karabiberinmutfagi.blogspot) arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK BU ARADA YENİ SİTEM http://birdemliksohbet.com
Sevgilerimle SEVİL SAHİN
Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim
MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

ceyt dedi ki...

Elifcim bu salataya bayıldım ben.çok iştah açıcı.şimdi olacaktı ki mmm.kahvaltı sofrası da harika.arkadaşının ellerine sağlık.sizlerede afiyetler olsun canım.
sevgiler.

ferkul dedi ki...

çok guzel görünüyorlar,

biz de mi misafir gtsek...)

ferkul dedi ki...

çok guzel görünüyorlar,

biz de mi misafir gtsek...)

neslihan dedi ki...

Afiyet olsun,nefis bir sofra olmuş,herşey harika.sevgilerimle...