27 Kasım 2008 Perşembe

Şekerpare



















Blogumu bu ara çok ihmal ettiğimin farkındayım. Bişeyler yapmadığımdan değil eklemeye vaktim olmadığından öyle bekliyor tüm tariflerim. Aslında epeyce de biriktiler. Arkadaşlarımın bloglarını da ziyaret edemez oldum. Yoğun luktan her zaman şikayet eden ben farkettim ki insan çok meşgul olduğu zaman herşeyi sırasına koyup daha planlı bir şekilde hayatını organize ediyor. Ama iş olmazsa rehavet çöküyor zaman zaman bugünün işini de yarına bırakabiliyoruz bu durumlarda. Artık hep yoğun ve dolu dolu geçiyor günlerim. Aslında ben böyle olmayı seviyormuşum galiba:))))

Bu tarifi Portakal Ağacından aldım. Ölçüleri aynen yaptım sadece şerbetini yarım bardak daha az su ile yaptım. Sonuç gayet güzeldi. Zaten Hatice Hanım'ın tarifleri artık tescillendi:)




















İtiraf ediyorum şekerparelerim biraz koca koca oldu. Ama 1 tane servis ederek durumu kurtardım:)



Bu kitabı duymayanınız yoktur heralde. Son zamanlarda okuduğum en sürükleyici kitaptı. Tavsiye ediyorum. Geleceği bilerek yaşamanın faydaları tartışılır ama bazen iyi de olmaz değildi yanim:)))) 1 haftalığına geleceği bilerek yaşasaydık neler hissederdik nasıl olurduk acaba? Düşünsenize herkesin ne bildiğini biliyorsunuz. Başınıza ne geleceğini biliyorsunuz? Kesin bir süre sonra bu dayanılmaz bir hal alırdı. Allah bizi boşuna bu bilgelikten mahrum etmemiş. Yoksa dünya çıldırmış insanlarla dolar taşardı...

9 yorum:

Limonlu Kek dedi ki...

Bayılırım şekerpareye, harika da görünüyorlar Elif'ciğim, canım çekti şimdi. 1. yaşını :) da kutluyorum canım, daha nice senelere inşallah...

sarımutfak dedi ki...

slm
şekerpareler ye beni diyor resmen ellerine sağlık
bloğunun yeni yaşınıda kutlarım cnm

ÖZLEMCE dedi ki...

ah canım benım 10 gundur bruksel lahanası yıyoz senın yuzunden :) şekerpareler harıka gorunuyo.. kız hiç demiyosun hamıle arkadaşlarım vardır belkı canları çeker :)

Neşeli Sesler dedi ki...

Valla özlemcim yanımda olsan beslerdim seni ellerimle ama mesafeler işte naparsın:)

zerrin - misss dedi ki...

canımın içi, mutlu daha nice güzel blog yaşlarına..

seni tanımak büyük mutluluk..

Bu sırada ben de okudum Olasılıksız'ı çok da severek okudum.

Şekerpare nefis.. Ama uzak durmalı :)

öperim sıcacık sevgiler.

meliha dedi ki...

Çok çok severm şekerpareyi nasılda güzel görünüyorlar
ellerinize sağlık
sevgiler

Hasret dedi ki...

ellerine saglik canim nefiss görnüyorlar ...

bu arada blogunun dogum günüde kutlu olsun :))

sicacik sevgilerimle...

Huriye dedi ki...

sekerpareler enfes gorunuyor,ellerine saglik..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Aman da aman yerim ben onları :)
Elifciğim isterse kek gibi büyük olsunlar farketmez... Doyumluk olmuşlar seninkiler ne güzel :)

Ellerine sağlık canım sıcacık sevgiler...