21 Kasım 2008 Cuma

1 Yaşındayım:)


















1 yıl önce bugün kafamda yanan ışıkla başladım blogumu yazmaya. Günler su gibi akıp geçti ve şimdi 1 yıl oldu... Bu süre içinde sanal dünyadaki arkadaşlıklarım gerçeğe dönüştü. Kampanyalar yaptık. Tek yürek olduk. Bir çok şey yaşadık. Ama blogumu açtığma hiç mi hiç pişman değilim. İyi ki de açmışım ve insanlarla paylaşım halindeyim. Daha uzun yıllar da desteklerinizle sahalarda olmayı planlıyorum:)
Not:Resim alıntıdır.Resimin asıl kaynağı burası.

11 yorum:

birdilimdus dedi ki...

Uzun uzun yıllar blogunuza ve size.

Sevgiler,
Evren

HÜLYA dedi ki...

nice yıllara canım... uzun yıllar devam etmen dileğiyle...

sevgiler

zerrin - misss dedi ki...

elifim, iyi ki blog sahibi olmuşsun.

seni tanıdığıma pek mutluyum

öpüyorum yanaklarından daha nice uzun güzel yıllara

neslihan dedi ki...

İlk yaşın kutlu olsun canım.daha nice güzel yazı, tarif ve dostluklara.sevgilerimle..

Huriye dedi ki...

Daha nice insallah hep beraber oluruz,nice uzun yillar bloguna...sevgiler canim

şule dedi ki...

Elifciğim, 1 yaşını kutlarım. Nice seneler birlikte olmak dileğiyle. sevgiler..

iremlemekanlar dedi ki...

elifcim nice güzel blogunla yıllara canım sevgilerlee

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

İyiki açmışsın ve ben de senin gibi, blogun gibi güleryüzlü, neşeli, sıcak birini tanıdım. Hep birlikte olmak dileğimle.

Öpüyorum.

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Elif'ciğim bloğuna uzuuuun ömürler... Seni gerçek hayatda tanımak çok güzel... Hee zaman birlikte olmak dileğiyle...

Kocaman sımsıcak sevgiler...

hatice dedi ki...

Elif,1. yaşın kutlu olsun...
Daha nice seneler güzel paylaşımlara inşallah...

sevdamavisi dedi ki...

Elifciğim,
yeni yaşın kutlu olsun. hep yanımızda olman dileğiyle. sevgiler.