10 Ekim 2008 Cuma

SOBELENDİMMM:)

Bir blog oyununa daha sevgili Nurgül arkadaşım tarafından davet edildim. Ve seve seve cevaplıyorum.
1.İsminiz?
Elif
2.Nerelisiniz?
Trabzonluyum.
3.Yaşadığınız yer?
Ankara.
4.Mesleğiniz?
Elektrik Elektronik Mühendisiyim. Üstüne 4 yıl daha işletme okudum. Şimdi sınava girme ama gel şurda oku deseler gene okurum:) İnşallah master yapmak istiyorum da hayırlısı:)
5.Hobileriniz?
Ya aslında genel anlamda hobi denilebilecek düzenli bir uğraşım yok. Ama blogumla ilgilenmeyi, oğlumla vakit geçirmeyi, eşimle yeni yerler görmeyi,kitapları ve tiyatroyu çok severim.
6.Evli misiniz?
Evet 3.5 yıllık evliyim.
7.Kaç çocuğunuz var?
Yaramazlıkda 10 taneye bedel yakışıklılıkda dünyalara değer sarı bir oğlum var:)
8.En sevdiğiniz yemek?
Nerden başlasaaammm:P Karnıyarık, makarna, adana kebapp:) evet en sevdiğim kebap. Bir Karadenizli nin de kebap sevmesi garip ama gerçek.
9.En sevdiğiniz tatlı?
Kazandibiiii:)
10.Sevdiğiniz müzik türü?

Hafif müzikleri severim.
11.Nerelere gitmek istersiniz?
Mısırı, Parisi ve Venedik'i görmeyi çok istiyorum. Türkiye'de de Doğu Anadolu'yu görmek istiyorum.

Adettendir diyerekten ben de Feyzayı sobeliyorum...Oyuna devamm:)

8 yorum:

iremlemekanlar dedi ki...

Elifcim teşekkür ederim kabulün için kısa ve öz olmuş ama seni blogcuların yakından tanımasını istedim benim güzel ve hamarat arkadaşım feyzayı bizde tanıyalım sevgilerimlee

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hasret sona erdi:)) hayatım sobe sayesinde seni biraz daha tanımış olduk..şimdiii bişi sorucam saaa...cevaplarsan sevinirim alttaki tatlı varya :)) bayıldım pek güzel olmuşy ellerine sağlık....güveçteki hah gördünmü ona helvayı ufalıcaz ya hangi helva marketteki koska helvalardan dimi....öpüyorum sevgilerimle ...

neslihan dedi ki...

Elifciğim buralarda öyle çok kebapçı var ki,adana, urfa sanırsın:-)))sanırım biz karadenizliler damak tadımıza baya düşkünüz:-)))sevgilerimle canım.

Neşeli Sesler dedi ki...

Gönülcüğüm ona normal şu koskanın filan var ya o helvalardan ufalıcaz. Emin olsüperrr oluyor...

Nurgülüm ne bilim bu kadar yazabildim yaw:) aklıma başka bişey gelmiyor.Geldikçe altına eklesem affedilirim dimi:)

Neslihan valla bi garip damak tadım var benim:) çöp gii de midem lezzetli olan herşeyi yerim yada bana herşey lezzetli geliyor...:)

Feyza Fidan dedi ki...

Canımmm, cevaplar en kıssa zamandaaa gelecek,
öpüyorum çooook..

Tuba dedi ki...

Ayy demek seninle hemseriyiz biz..

ceyt dedi ki...

Elifcim, cevaplarını zevkle okudum canım.seni yakından tanımış olduk biraz da.bu arada feyzam da beni sobeledi.benim cevaplarda yakında gelicek.
öpüyorum sevgiler...

Huriye dedi ki...

Cok guzel olmus sobenin cevaplari,seni biraz daha iyi tanimis oldum,sevgiler.