14 Ekim 2008 Salı

Değişik Brüksel Lahanası ve Tanınmayan Dostlara




















Bazen mutfağa girerim. Dolabı açarım. Bişey kamamış. Ondan bir tane bundan bir tane derken herşeyden az az kaldığını görürüm. en nefret ettiğim durumlardan birisi de budur işte. Sonra öle bir elim dolabın kapağında bir elim kafamda ne yapsam diye düşünüp dururum. bu salata da öyle bir zamanda ortaya çıktı ama sonucu nefis oldu. İyi ki de o gün dolapta herşey bitmişti ve iyi ki de bu salata ortaya çıkmıştı. Ama bu postu yazmamın bu salatanın ortaya çıkış hikayesinden daha önemli bir sebebi var. Blog sayesinde tanımadığım bir sürü arkadaşım oldu. Garip bişey bu blog işi. Gizliden bağ kuruyorsunuz diğerleri ile. Bazı konulara duyarsız kalamıyorsunuz. Daha sorumlu hale getiriyor insanı. Miss Zerrin in sayfasında gördüm 1 yıl önce diğer aleme göçmüş fakat anıları dün gibi taze olan blog arkadaşları için yaptıkları takdire şayan etkinliği. Yine Ayça diye başka bir blogcu arkadaş ile organize ediyorlarmış. Ben de duyarsız kalmadım tabi. İşyerindeki tüm arkadaşlarıma haber verdim ve biz de bir koli oluşturup kütüphane kurulmasına yardımcı olmak için kolları sıvadık bile. Birlikten kuvvet doğar derler ya. Kimbilir o okulun gerçekten kütüphanesi tamamlacak. Haydi bakalım hepinizi kardeş okula kütüphane kurmaya davet ediyorum. Eğer siz de adres bilgilerini öğrenmek isterseniz Zerrine mail atın. Zerrin büyük bir özveri ile tüm katılımcılara yardım ediyor.

Geçelim salatanın yapılışına;

1 tane kırmızı biberi salata tabağının altına minik minik doğradım. Üzerine haşlanmış brüksel lahanalarını dizdim. Üzerine bir kase yoğurda karıştırdığım birkaç dal dereotu ve birkaç diş sarımsağı ilave ettim. Sonuç nefissss... Afiyet olsun.

17 yorum:

Ayça dedi ki...

Ne güzel, böyle önemli bir etkinlik için destek görmek...
Samimiyet ve kocaman yüreğin için teşekkür ederim...
Ne kadar çok kişiye seslenirsek o yavrucuklar için çok daha faydalı olabiliriz...
Sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

Böyle duyarlı olmak gerçekten çok güzel.
Gerçekten o çocuklara yardım etmek gerek.
Sevgiler.

Betül dedi ki...

Haklısın Elif'ciğim,

Acı bir olay yaşadık geçen sene, ama bu sene arkadaşlarımızın güzel düşünceleriyle bir başka güzelliğe katkı sağlanıyor.
Salata da çok güzel, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Eda dedi ki...

Elif'cim
Ne güzel söylemişsin..Yardımlaşmak ve bu tür destekler çok önemli..
Salatan çok pratik ve doğaçlama olmuş :)
Sevgiler

serdar dedi ki...

güzel yazı olmuş saolun.

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,
Selamlar sevgiler............

zerrin - misss dedi ki...

Elif, dün yazını okuduğumda gözlerim doldu. Hiç birşey yazamadan çıktım.

Ne desem az. Çok çok teşekkür ederim desteğine..

Sımmsıkı kucaklıyorum

sevgiler

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Esrayı tanıma fırsatım olmadı ama bloğundaki yazılarından çok tatlı biri olduğunu anlamıştım...

Aramızdan ayrıldığında da çok güzel bir dostluk örneği sergilendi şimdiki kampanya da gerçekten çok önemli...

Kesinlikle desteklenmeli ve destekleyeciğim...

Salata çok yaratıcı ve pratik olmuş... Ellerine sağlık Elifciğim.... Sevgiler...

neslihan dedi ki...

benim de Esra arkadaşı tanıma fırsatım olmadı, Allahtan rahmet diliyorum kendisine.kampanya çok güzel.desteklemeliyiz hepimiz.sevgiler....

ceyt dedi ki...

Elifcim, kampanya ne güzel bir düşünce.sevgili esrayı ne yazıkki tanımıyordum.nur içinde yatsın.
salatan da nefis.brüksel lahanasını sevdiremedim.belki çocuklar böyle yerler.ellerine sağlık canım.
kocaman sevgiler..

yeşim dedi ki...

canım benim salatan nefis mutlaka deniycem

ve ne güzel yazmışsın sen öyle ne duyarlısın

sevgiler canımm

Ruveyda dedi ki...

ellerine sağlık elifcim.
yoğurt ve dereotu benim için vazgeçilmez bir ikili
en kısa zamanda deneyeceğim

HÜLYA dedi ki...

merhaba sevgili hemşerim. Duyarlılığın için önce kocaamn bir tebrik geliyor sana .. Gönlüne sağlık canım..

salata da harika görünüyor ellerin dert görmesin.. sevgiler canım

iremlemekanlar dedi ki...

Elifcim tebrik ederim seferberligin için her zaman yemek olmaz bazende bu tür güzel faliyetlerde bulunulması gerekir bende defter verebilirim (geçen sene çocuklara defter dagıtmıştım) ilaç firmaları yazıyor üzerinde ama sorun olmazsa bende verebilirim bunlardan...ellerine saglık salatan güzel gözüküyor :))

iremlemekanlar dedi ki...

Elifcim tebrik ederim seferberligin için her zaman yemek olmaz bazende bu tür güzel faliyetlerde bulunulması gerekir bende defter verebilirim (geçen sene çocuklara defter dagıtmıştım) ilaç firmaları yazıyor üzerinde ama sorun olmazsa bende verebilirim bunlardan...ellerine saglık salatan güzel gözüküyor :))

Eda dedi ki...

Canım arkadaşlık ödülleri yazımı okuyabilirmisin, sen de varsın :)
Sevgiler

ceyt dedi ki...

elifcim senin için bir ödülüm var.uğrarsan sevinirim canım.
sevgiler..