22 Ekim 2008 Çarşamba

Üzümlü Salata



















Fotoğraf makinam bozuldu:( Hiçbirşeyin resmini çekemiyorum artık. İşler de aksi gibi çok yoğun derken bişey yapmaya denemeye fırsatım hiç olmuyor. Bir yandan da aklım blogda kalıyor. Gene bişey yazamadım derdine düşüyorum zaman zaman. Beni merak etmeyin diye size üzümlü salata ile sesleneyim dedim:) Ama salatamda değişik bişey yok. Bildiğiniz mevsim sebzeleri sadece içine bir avuç dolusu üzüm ilave ediyorsunuz. İşte bu kadar. Hadi şimdilik iyi geceler...

5 yorum:

Huriye dedi ki...

Canim ellerine saglik,salatan sahane olmus,çok sik bir sunum olmus ayrica üzümler de çok güzel yakismis,sicacik sevgilerimle,öpüldün...

ceyt dedi ki...

Günaydın Elifciğim,salata çok canlı ve iştah açıcı görünüyor.üzüm de konması değişik olmuş.ellerine sağlık canım.öpüyorum sevgiler..

neslihan dedi ki...

Eline sağlık canım sadece bu güzel salata bile yeter.nefsi görünüyor.sevgilerimle...

Mutfak Havlusu dedi ki...

ilk defa gördüm ,ilginç.

pastacirapunsel dedi ki...

Cumhuriyet Bayramın kutlu olsun..

Sımsıcak sevgiler.....