1 Eylül 2008 Pazartesi

Samsun Molası



















Trabzona giderken iş arkadaşım Ebru' nun teyzelerine uğrayalım dedik. Yolda aklıma geldi hemen aradım. Çok memnun olarak "tabiki de bekleriz" dediler. Bir gideriz ki mangallar yanmış semaverler hazırlanmış, bahçeye sofralar kurulmuş...
Zevkli insanlara her zaman için ayrı bir sempatim olmuştur. Böyle her durumda kahvesini şık fincanlarda içen, saçı başı her zaman düzgün düzenli olan, evin içinde dahi olsa hiçbir zaman pasaklı gezmeyen, pikniğe bile porselen tabakları cam bardakları götürüp o şekilde yemek yiyen gibi. Bu teyzeler de öyle. Gerçekten çok tatlı çok iyi insanlar. Hele bir anneleri var. Maşallah demek istiyorum yani. 70 i devirmiş ama hala fıldır fıldır dolaşıyor şen şakrak muhteşem bir kadın ya... Hep böyle sağlıklı kalman dileklerimle teyzecim.
Bir de Mert'in hali görülmeye değerdi. O bahçede bir sağa fırladı bir sola fırladı. Muslukları açtı bacaklarını kollarını altına soktu. Yerlere yattı. Aman aman iice enerjisini boşalttı. İyi de oldu Trabzona kadar gözünü açamadı valla hokur hokur uyudu:)




















Misler gibi kuzu pirzola. Karadenizin hormonsuz etlerinden:)




















Yaprak sarması bile pişirdiler bize iki dakkada. Teyzemin dondurucusunda varmış hemen yapmış sağolsun. Bakar mısınız bembeyaz örtülere porselen tabaklarımıza:))
Tekrar misafirperverliğiniz için çok teşekkür ediyorum çok öpüyorum sizleri canlarım...

6 yorum:

Limonlu Kek dedi ki...

Hayırlı, bereketli, sağlıklı geçecek bir Ramazan diliyorum, sevgiler...

neslihan dedi ki...

Çok güzel bir sofra olmuş,teyzelerin ellerine sağlık.Hayırlı Ramazanlar diliyorum sevgiler....

:)den dedi ki...

Ben de her anını özenli yaşayan insanları çok seviyorum. Beyaz masa örtüsüne, üzerindeki porselen tabaklara, salatının zarif sunumuna bakarak mutlu oldum. Ne güzel hayatı böyle insanlarla taçlandırmak.
Afiyetler olsun.
Sevgiler...

Hülya dedi ki...

Elif'ciğim,
Bu Trabzon gezilerine çok özeniyorum ama...
Sevgiler

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

Ne güzel hem özlem giderdin, hem de gezdin, hem de mutluluklara tanık oldun.

Öpüyorum.

SOFRAM dedi ki...

Başka bir Samsun molasında bizde bekleriz, mutlu oluruz canım. Teyzelerin de ellerine sağlık, sizi çok güzel ağırlamışlar...
Sevgiler...