19 Eylül 2008 Cuma

Patatesli Et Sote



















Burcunun iftar davetinde yaptığı et soteyi onun anlatımına göre kendi misafirlerime ben de yaptım. 6 kişilik oluyor. Gayet lezzetli ve servisi kolay bir yemek...

Malzemeler;

  • 1 kg sotelik dana eti
  • 1 tane büyük boy soğan
  • yarım çay bardağı sıvıyağ
  • 4 tane orta boy patates
  • 2 tane kırmızı biber
  • 2 tane yeşil biber
  • 4 tane orta boy domates
  • 1 çay kaşığı kimyon
  • 1 çay kaşığı kekik
  • 1 çay kaşığı pul biber
Yapılışı;

Etleri yıkayıp süzdürün. Tencereye yağı alıp kızdırın ve etleri ilave edin. Etler suyunu salıp çekene kadar orta ateşte pişirin. Soğanları küp küp doğrayıp ilave edin. Soğanlar ölünce patatesleri ilave edin. 3-4 dk sonra biberleri ve baharatları ilave edin. En son domatesleri ve yeteri kadar tuzu katıp kısık ateşte etler yumuşayıncaya kadar pişririn.

5 yorum:

neslihan dedi ki...

Oy canım valla pideyle ne güzel olur,suyuna bana bana:-)))ellerine sağlık.sevgilerimle...

ceyt dedi ki...

et soteyi pek severim.nasılda nefiss görünüyor.ellerine sağlık elifcim.
öpüyorum kocaman sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım.çok lezzetli görünüyor..ziyaretin ve yorumun
için çok saol.:))sevgiler

:)den dedi ki...

Neşeli bir tarif olmuş ellerinize sağlık:)
Sevgiler...

iremlemekanlar dedi ki...

Elifcim ekranda görünce yine canım istedi yaa ne güzel yemekti o ellerine saglık canım süper tek kelimeyle sevgili yorumcu arkadaşlarına duyrulur inanın seve seve yapın harika olmuştu sevgilerleee