29 Eylül 2008 Pazartesi

Havuçlu Çikolatalı Tahin Helva Tatlısı






Bayram öncesi bu muhteşem tatlıyı deneyin bak. Kimbilir belki misafirlerinize de yaparsınız..
Yapılışı; Barış 3 tane küçük güveç kabını aldı. İçlerine yarıdan biraz daha az tahin helvası ufaladı. Üzerine birer tane ülkerin çekmeceli çikolatası var ya ondan koydu. 1 tane havucu rendeledi ve üçüne paylaştırdı. 250 derece önceden sıcak fırında üzeri köpük köpük olana kadar pişirdi. Sıcağa yakın ılımışlıkda servis yaptı...Afiyet olsun

7 yorum:

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Değişik bir tatlı olmuş Elifciğim... Yapanın ellerine sağlık... Sizlere de afiyet olsun...

Sevdiklerinle birlikte sağlıklı, huzurlu, mutlu bayramlar...

Sevgiyle...

Feyza Fidan dedi ki...

Elifcim,
Ramazan Bayramını kutluyor, sevdiklerinle birlikte geçireceğin nice mutlu bayramlar diliyorum..

Sevgiler..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Bayramı bayram gibi yaşamak dileğiyle...
Hayırlı Mutlu bayramlar

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Bayramı bayram gibi geçirmek dileğiyle
Hayırlı ve mutlu bayramlar

ceyt dedi ki...

Elifcim bayramını kutlar sağlıklı mutlu huzurlu nice bayramlar dilerim canım.
sevgiler...

hatice dedi ki...

Elif, cuma akşamı balığın yanına bu tatlıyı yaptım. Tadını biz çok beğendik. Artık balık yemeklerinden sonra sık sık yapacağım bu tatlıyı. Paylaştığın için teşekkürler. (Bu arada 250 derece benim fırınım için fazla geldi. Tatlıların üzerleri biraz yanmıştı. Bir sonraki sefere ısıyı düşüreceğim.) Sevgiler...

Neşeli Sesler dedi ki...

Fırınlarda bazen pişrime süreleri ve dereceleri açısından farklılıklar oluyo heralde. Ben de yaşıyorum zaman zaman. Tadını beğenmene sevindim.
Sevgiler...