14 Eylül 2008 Pazar

Burcu'nun İftar Daveti



















Geçen hafta bizim taze gelin Burcu bizi iftara davet etti. Kendisini evlendiğinden beri hiç ziyaret edemedğimiz için seve seve kabul ettik. Böyle okuldan bir arkadaşımın evlendiğini çocuk sahibi olduğunu filan görünce garip oluyorum yani:) Bu hislerle akşamı etmeye çalışırken Burcu telefon açtı "Eliiff pilavı nasıl yapıcam" :)))) diye. Eşim "sanırım aç kalıcaz" dedi. Biz böyle kızın günahını alırken meğer bizimki neler neler yapmış. Hem de nasıl lezzetli anlatamam. Son dakka yetiştiğimiz için yemek telaşına düşüp sofrayı çekemedim. Pilav işini de dalga geçmek için yapmış:) Benden 10 üzerinden 10 aldı. Tekrar teşekkür ediyorum.

  • Patatesli Et Sote (Tarifi kendim denedikten sonra yazacağım)
  • Pilav
  • Mercimek Çorbası
  • Barbunya
  • Kadayıf
menüsü ile muhteşem bir akşam yemeği yiyip bir güzel muhabbetimizi yaptık. Mutluluğun daim olsun arkadaşım:)




















Sebzeli mercimek çorbası.



















Artık çok yorulmuş kadayıfı hazır alıp şerbetlemiş:)

4 yorum:

neslihan dedi ki...

yemekler süper,eline sağlık arkadaşının,patatesli soteyi merak ettim canım.tarifi bekliyorum .sevgilerimle...

Huriye dedi ki...

Arkadasinin ellerine saglik,vallahi muhtesem olmus hepsi,pilav sakasi da çok hosuma gitti,Allah mutlulugunu daim etsin,sevgiler canim.

Aynur dedi ki...

waooww!! bravo burcuya :)) ellerine saglik

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

oznurundunyasi dedi ki...

can�m hala �zemedim ev sorununu geriledi...
k�fteden sana ay�rmak ne demek ben sana �zel yapar�m tazecik..
sevgiler