22 Ağustos 2008 Cuma

Memleketten Merhaba--Uzungöl

Sizlere Trabzon dan sesleniyorum gençlerr:) İşte burası Uzungöl. Çaykaranın incisi. Puslu muslu ama tertemiz havasıyla gerçekten gezmeye değer diyorum. Trabzondan yaklaşık 90 km. Ulaşımı çok zor değil yollar gayet güzel sadece Uzungöl yolunun orta kısmında 2 km lik bir alanda yol çalışması var o kadar. Kalacak ufak butik oteller apartlar, moteller bir sürü yer var. Yaz aylarında oldukça kalabalık olduğu için erkenden kalacak yer bakmak lazım.

Uzungöl denince akla alabalık gelir. Oraya gidip de balık yememek olmaz. Sölemesi ayıptır bu balıklar artık benim midemde:) Bir sürü balık lokantası mevcut ama en ünlüsü İnan Kardeşler. Fakat bu sefer ben çok tutmadım. Eee günde abartısız 1000-2000 kişiye yemek veren yer sonunda cozutuyor.
Burası da göl manzarası. Bunun gibi bir sürü güzel kareler mevcut. Onları da gidince sizler görün istiyorum.

Kuymak yemeden de sakın dönmeyin. Mısırunu ve tereyağı ile yapılıyor. Biraz ağır gelebilir ama eminim çok beğeneceksiniz. Şimdilik bu kadar daha çookk anılarla yine burda olacağım:)

8 yorum:

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Ohhh afiyet olsun Elifciğim...

Bol bol gez, tadını çıkar o güzelliklerin...

Sevgiler..

meleginmarifetleri dedi ki...

Harika biyer inşallah seneye gideriz eşimin planarı öyle ama nasip tabi ama görmek lazım bence fotolar öyle diyor.
sevgiler.

:)den dedi ki...

Çok merak ettiğim ve görmek istediğim bir yer Uzungöl. Keyifli gezmeler olsun. Bol bol fotoğraf çek lütfen. Heyecanla yazının devamını bekliyorum arkadaşım.
Sevgilerimle...

yeşim dedi ki...

elifcim ne güzel yerler sizin oralar doğası insanı lezzetlerii

sevgilerrr,
öpücüklerrr

iremlemekanlar dedi ki...

Elifcim ne güzel yerler resimlemişsin ,canım yine kuymak çekti :)

Adsız dedi ki...

Elif'ciğim manzaralar da güzel yemeklerde güzel,
oğluşuna bol bol balık yedir, temiz hava aldır, bol bol doğal şeylerden yedir.Ankara'da bunları bulmak çok zor.
Bak şimdi canım kuymak çekti. : ) Annemde çok güzel yapar bu akşam anneciğimi bir ziyaret edeyim :)
Sanırım oğluşumu kucağıma aldığımda 100 kiloyu bulmuş olacağım böyle giderse :(

iyi tatiller bol bol dinlen ve moral depola Elif'ciğim.

Mert'i de öpüyorum.

Filiz.

Hülya dedi ki...

Elif'ciğim,
Ben kuymak istiyoruuuum.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba
bende giresunluyum.bu yaz kısa bir karadeniz seyahati yaptık.uzungöle uğradık.gerçekten bir doğa harikası.sümela manastırını unutamıyorum. karadeniz çocuğuyum ama ben öyle yeşil görmedim.karadenizi seviyorum ülkemi seviyorum.
sevgiler
www.anilarvemutfagim.blogcu.com