26 Ağustos 2008 Salı

Abimin Kına Keseleri



















Bu sene tatilimi abimin düğününe denk getirdim. Tatil olmadı ama tatlı yorgunluklarla geri geldim. Dugun için hazırlıklar memlekette sürüp giderken ben de neler yapabilirim diye düşünüp duruyordum. Aklıma kına keselerini hazırlamak geldi. Böyle zamanlarda olan şeylerin hatıraları büyüktür diyerekten değişik bişeyler yapmak istedim. Tesadüfen gördüğüm bir altın kesesinden esinlenerek ben de kese yaptırayım üzerine de isimlerini yazdırayım dedim. Hem kendilerine hem de kınaya gelen insanlara hatıra kalır diye düşündüm. Veee koştur koştur kuyumcunun yolunu tuttum. Ondan kesecisinin numarasını istediğimde tuhaf gözlerle bana baktı ama maksadımı anlatınca "çookk iyi düşünmüşsünüz" diyerek telefonu verdi. Sonunda da bu keseler ortaya çıktı. İçlerine poşetlediğimiz kınaları doldurup ağızlarını bağladık bu şekilde misafirlere sunduk.



















Üç renk yaptırmıştım ama pişman oldum keşke hepsi kırmızı olsaydı dimi?




















Sağolsun ablamlar ve çocuklar kınaları poşetlememize yardım etti ve böylece sepeti son haline getirmiş olduk. Çok şık oldu değilmi? Ayrıca bu manzara kayınvalidemin balkonuna ait. Yaaa biz böyle yerlerde kahvaltılar ediyoruz. Ooohh misler gibi açık havada.














Gelinimiz de kına akşamı çok güzel olmuştu. Kına keselerine O' da tam puan verince maksadım yerini bulmuş oldu. İnşallah sizler de beğenmişsinizdir.

8 yorum:

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

vallahi süper fikir 40 yıl düşünsem hiç aklıma gelmezdi. Gelininiz eminim çok beğenmiştir.
Allah bir yastıkta kocatsın.
Sevgiler,

Esin... dedi ki...

Çok güzeller :) Eline sağlık. Çok şanslı gelin hanım valla bu kadar düşünceli bir görümcesi olduğu için. Sevgiler...

yeşim dedi ki...

allah mutlu etsin bir yastıkta ömür bitirsinlerrr

yorulmuşsun ama değer bunlar güzel yorgunluklar


sevgilerr akıllı arkadaşım benim

HÜLYA dedi ki...

süper bir fikiir eee trabzolulara da böyle cin fikirler yaratmak yakışır.. valla süper olmuşlar hem şık hemde gzüel birer hatıra...

allah mutlu etsin yeni evli çiftmizi.. darısı diğer tüm bekarlara..

canım bu tür yorgunluklar karşındaki mutlu olunca hemen unutuluveriyor tatlı yorgunluklar bunlar..ileride çok hoş hatırlanacak yorgunluklar

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Canımmm allah sonsuza kadar mutlu etsin...

Ne güzel düşünmüşsün... Hepsi birbirinden güzel renklerin...

Elceğizlerine sağlık... Sevgiler...

iremlemekanlar dedi ki...

Canım hayırlı ugurlu olsun.Allah mesut bahtiyar etsin eee artık annen kayınvalde oldu :)) gelinin resimlerini görüştügümüzde görürüz artık.Yine mucitliğin tuttu alsana bir fikir daha :) nerden bulursun bu fikirleri pes yani tebrik ederiz aklımızda kalsın nasılsa bir kına gecesi yine yaparız (nuraya):)

neslihan dedi ki...

Hayırlı olsun,keseler çok şık ve kullanışlı olmuş.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

tebrik ederım süper bir fikir muhtesem olmuş keseler benımde kına gecem var ve bende bole bişey yapıcem fıkrını bızle paylaştıgın için teşekkürler