28 Ağustos 2008 Perşembe

24 Ağustos 2008















Ne kutsal bir şeydir iki insanın bir araya gelip yuva kurması. Ne özel birşeydir yeni paylaşımların başlaması. Ne gariptir onları karşılaştıran kader ve ne tuhaftır evlenmek...

Tek başına yaşamaya alıştığınız bir hayata bir gün birisi daha ilave olur. Her planınızda her anınızda beraber olduğunuz herşeyinizi paylaştığınız kişi yıllar böyle sürüp giderken yaşlandığınızda evde yine başbaşa kaldığınız olur.

Abime de hayatını paylaşacağı misafiri geldi. İnşallah bir ömür boyu mutlulukla yaşarlar.















"EVET" demek böyle şık masalarda daha güzel oluyor.















Gelin arabası...

7 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Abinize mutluluklar diliyorum, allah tamamına erdirsin.Kına için de ne güzel keseler yapmıştırmışsınız öyle,çok şirin olmuşlar.Daha nice güzelliklere...
Sevgilerimle...

sofraozlemi dedi ki...

mutluluklar abinize..
allah bi yastıkta kocatsın:)

sevgiler

Limonlu Kek dedi ki...

Mutlulukları bir ömür boyu devam etsin, hayatları hep böyle güzel geçsin. Mutluluklar hepimizin başına olsun inşallah.

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Allah ömür boyu mutlu etsin Elifciğim... Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Allah tamamına erdirsin,
Mutluluklar diliyorum yeni çifte.



Filiz.

neslihan dedi ki...

Nice mutlu seneler diliyorum.Evlilik bence de çok güzel,paylaşmak da dost olmak da öyle.sevgiler

iremlemekanlar dedi ki...

Çok duygulandım elifcim ne güzel bir tablo ve ne güzel bir adım evlilik, bu yeni çiftlerimize bir ömür boyu mutluluklar dileriz canım
eşim ve ben