16 Temmuz 2008 Çarşamba

Kumru














Kumruları bilir misiniz? Küçük narin sempatik içli ve çok mutlu hayvancıklardır. Kumru gibisiniz derler ya. Hep kumruların güzel özellikleri için derler bunları. Kumrular asla eş değiştirmezler, asla tek dolaşmazlar, muhabbetli hayvanlardır. Yuvaları çok sadedir. Üç beş çalı parçası ile kendilerine minik bir yuva yapıp o kısıtlı ama onlara göre bir o kadar konforlu yuvada çok mutlu olurlar. Kumrunun eşi öldüğü zaman acısından kendi de ölürmüş. Ne kadar dokunaklı değil mi?
Bugün 3. evlilik yıldönümümüz. Eşimle ikimize kumrular gibi geçecek nice nice 3. yıllar diliyorum...
Not: Fotograf buradan. Gerçekten harika bir resim olmuş.

18 yorum:

college loan dedi ki...

Well its nice.


college loan

zerrin - misss dedi ki...

hayatım, nice uzun mutlu yıllara ..

öpüyorum seni..

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Feyza Fidan dedi ki...

Elif'cim,
evlilik yıldönümüz kutlu olsun, daha nice mutlu, sağlıklı, sıhhatli upuzun yıllar dilerim size canımcım, sevgiler..

mutfakhavlusu:) dedi ki...

nice yıllara gençlik :)

mutfakdolabı dedi ki...

Aman ha sevgi ve saygıyı eksik etmeyin.
nice yıllara...

SOFRAM dedi ki...

Canım kumrular gibi geçecek nice mutlu yıllar diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun...Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Sevgili Kız kardeşim;
sizleri o kadar çok seviyorum ki anlatamam.. ))) nice nice kumrular gibi olmanız dileğiyle
(tabii mert ve kardeşi ile)ileri yıllarda....
AYFER 'DEN

Neşeli Sesler dedi ki...

Yorum yapan tüm arkadaşlarım,
Hepinize çookk teşekkürler ediyorum.Her kese yuvasında kumrular gibi olma nasib olsun diyorum
Sevgiler...

:)den dedi ki...

Ne romantik bir evlilik yıldönümü yazısı böyle. Bir ömürboyu kumrular gibi olun. Fotoğraf da şahane.

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

Dolu dolu, neşeli, mutlu, sağlıklı yıllar dilerim eşinle, çocuğunla.

Öpüyorum.

Enigma06 dedi ki...

Merhaba Elif,
Eşime web sayfanı gösterirken bugünün evlilik yıldonumunuz oldugunu ögrendık.

Daha nice mutlu,başarılı ve sağlıklı yılları eşinle,çocuğunla geçirmen dileklerimizle...
Emel ERTUNG

iremlemekanlar dedi ki...

Elifcim yazacak o kadar güzel sözler var ki yazamıyorum......
satırlar yetmez Allah sizi nazarlardan korusun bir yastıkta yaşlanmak nasip etsin benim kalbi kadar güzel arkadaşım Nice nice güzel yıllar geçirmeniz dilegiyle Nurgül ve eşi sevgi ve selamlarr bizden size

ab-ı hayat dedi ki...

Güzelliklerle,mutlulukla,huzurla...kumrular gibi:)) geçireceğiniz yıllar sizinle olsun....



Hep mutlu kalın....



sevgiler...

EZGi :)) dedi ki...

elifcim evlilik yıldönümünüz kutlu olsun mutluluğunuz hiç bozulmasın kocaman sevgiler

Limonlu Kek dedi ki...

Hep böyle mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllar diliyorum sevgili Elif, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Tatlı oğluşunuzla birlikte nice 3. yıllara olsun sevgili arkadaşım.


Filiz TAŞTAN.

Neşeli Sesler dedi ki...

Yorum yapan arkadaşlarım,
Hepinize güzel dilekleriniz için tekrar tekrar teşekkürler ediyorum.
Öpüyorum hepinizi....

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler…