23 Haziran 2008 Pazartesi

Minik Köfteli Makarna




















3 gündür geze geze helak oldum:) Gazianteplerden Adanalara gittim ordan Ankaraya geri geldim. Aman ne sıcak ne sıcak. Bu ayrıntıları resimlerle bir sonraki postta size yazacağım. Şimdi bu şirin atıştırma yemeğini sizinle paylaşayım istiyorum.

Malzemeler;

Köfte için;

  • yarım kg çift çekilmiş kıyma
  • 4 dilim bayat ekmek içi
  • 1 yumurta
  • 2 çay kaşığı tuz
  • 1 çay kaşığı kimyon
  • 7-8 dal kıyılmış maydanoz
  • 4 diş rendelenmiş sarımsak

Makarna için;

  • yarım paket makarna
  • 1 lt kaynar su
  • biraz tuz ve sıvıyağ

Yapılışı;

Köftelik malzemeyi karıştırıp iyice yoğurun ve misket gibi köfteler yapın. Makarnayı yumuşayana kadar tuzlu ve yağlı suda haşlayın. Makarnalar haşlanırken köfteleri kızgın yağda kızartın. Haşlanmış makarnaları servis tabağına alın üzerine köfteleri alın ve sıcak servis yapın. Afiyet olsun.

8 yorum:

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Elifciğim çocukluğumu hatırladım bu görüntüyle...

Çocukken pek nazlıydım anneciğim bana yemek yedirmek için böyle köfteler yapardı...

Senin afacan yemiştir eminim köfteli makarnayı...

Ellerine sağlık sıcacık sevgiler...

kirazdünyası dedi ki...

çok güzel
çok güzel
çok güzel :)

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

Ellerine sağlık, çok hoş görünüyor.

Öpüyorum.

Ayse Pamuk dedi ki...

ben o makarnadan istiyorummmmm!!!!!!

lezzetyolculugu dedi ki...

mmmm enfes görünüyor üzerine domatesli fesleğenli sos yanınada buzlu bir ayran daha ne istenirki.Ellerinize sağlık.

yeşim dedi ki...

kocaman bir tabak makarna ve ködte her yaşta evet evet evetttt

sevgilerrr
kocaman öpüücükler

Safiye dedi ki...

Elif merhaba!
blgunu gezdim gerçekten çok neşeli :) maşallah...
Bir şey sormak istiyorum benım de blogumun formatı seninkiyle aynı fakat benim resimlerim daha küçük ve ben de senin resimlerin gibi biraz daha büyük olsun istiyorum.Acaba ne yapmalıyım resim boyutunu buyutmek için ? Yardımların için şimdiden teşekkür ederim..Görüşmek dileğiyle
....

kizilciksurubu dedi ki...

Cok sahane görünüyorlar, ellerine saglik. Sevgiler.