24 Mayıs 2008 Cumartesi

Kekikli Peynirli Poğaça ve Poğaça Etkinliği



















Arkadaşım http://papatya68.blogspot.com/ poğaça tarifini yayında görünce beni poğaça etkinliğine davet etmiş. Ben de seve seve katılıyorum. Başarılar kolaylıklar diliyorum...

Annemin bazı taktığı tarifler vardır mesela bu poğaça gibi. Birisi geleceği zaman otomatiğe bağlanmış gibi hooop bir poğaça yapıvermiştir bile:) Bize gelenler menüde kesin bunun olacağını bilir. Eee öğretmen kadın 4 tane çocuk mecbur pratik ve hızlı olmaya ve öyle yaşamaya mecbur.Anneciğim şimdi de ben senin bu poğaçalarından yaptım ama kekik de koydum pek güzel oldular pek...

Malzemeler;
  • 1 paket oda sıcaklığında margarin
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 2 tane yumurta (1 tanesinin sarısı üzeri için)
  • 1 tatlı kaşığı kekik
  • Aldığı kadar un
İçi için;
  • 1 kase rendelenmiş peynir
Yapılışı;

Tüm malzemeler karıştırılır yavaş yavaş un ilave edilerek yumuşak bir hamur elde edilir. İç malzemeleri ile birlikte poğaça şekli verilerek tepsiye dizilir üzeri susam ve çörekotu ile süslenerek 180 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirilir. Afiyet olsun.

17 yorum:

yeşim dedi ki...

anneler ne yapsa güzel yapar zaten bu arada boynuzlar da kulakları geçiveriyor senin gibi bu kekikli fikri çok tuttum
ellerine sağlık
sevgilerr

yeşim dedi ki...

anneler ne yapsa güzel yapar zaten bu arada boynuzlar da kulakları geçiveriyor senin gibi bu kekikli fikri çok tuttum
ellerine sağlık
sevgilerr

papatya68 dedi ki...

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞIM POĞAÇA ETKİNLİĞİMİZ VAR VE EĞER KATILMAK İSTERSEN BEN SENİDE GÜZEL POĞAÇALARINLA AĞIRLAMAKTAN ÇOK MEMNUN OLURUM ELLERİNE SAĞLIK SEVGİYLE KAL BU POĞAÇAYI VERMEK İSTERSEN EĞER DÜZENLEYİP ETKİNLİK İÇİN OLDUĞUNU YAZMAN YETERLİ UMARIM KATILIRSIN BEKLİYORUM

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Anne tarifleri her zaman için garanti tariflerdir. Ellerine sağlık canım sevgiyle...

deryadanlezzetler dedi ki...

Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.Harika tariflerinizle etkinliğimizi şenlendirdiniz.Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.

Hasret dedi ki...

mmmh misss gibi olmus bunlar canim, ellerine saglik tatlim...

kocaman sicacik sevgilerimle...

elmaşekeri dedi ki...

Ellerine saglik nefis görünüyor...
Sevgiyle kal.......

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

selam
benim anneminde klasik bir kek tarifi vardir asla vazgecmez :))
pogacalar enfes tarif icin annene yaptigin icinde sana tesekkürler canim sevgiler

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik nefis olmus...bayilirim kekikli çok hos olmus...tuttum bu tarifi...sevgilerimle

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

kizilciksurubu dedi ki...

Harika olmuslar, ellerine saglik. Sevgiler.

papatya68 dedi ki...

selam elif ciğim ellerine sağlık kabul ettiğin için çok teşekkür ederim ancak bugün blogcuda bir sorun var giremiyorum açar açmaz eklerim sevgiyle kal her zaman beklerim canım

papatya68 dedi ki...

hayırlı sabahlar sevgili Elif poğaçaları aldım bloğuma ekledim canım çok teşekkür ederim ellerine sağlık sevgilerle kal

Eda dedi ki...

Eline sağlık canım çok nefis görünüyorlar..
Sevgiler..

derya dedi ki...

Canımmmm yoktun 10 gündür,özlettin kedini mmmmmmm kekik nefis kokar şimdi poğoçanın içinde hele de sıcakken ellerine sağlık...

OZAY dedi ki...

Ellerıne sağlık.Sevgıler..

Tuğba dedi ki...

Merhaba, etkinlikte böyle güzel tariflerini bekliyorum. Tuğba…
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 24
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
• Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
• Hanımlarla yapılan günlere
• Beş çayına gelen misafirlere
• Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..

26 Mayıs 2008 (pazartesi) -- 8 Haziran 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 24 bende yani http://www.keyiflimutfagim.com/ da düzenlenecektir..
Tüm arkadaşlarımın katılımlarını bekliyorum.


AYRICA :
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yagmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey
• adınızı
• sitenizin adresini
• dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
• tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,


Annelerin yaptığı lezzetler gibisi yok değil mi...Benim de çok sevdiğim annemin sık yaptığı bir poğaçası var.


Ellerine sağlık...



sevgiler...