5 Nisan 2008 Cumartesi

Ev Gezmeleriiii:) ve İtalyan Salatası



















Şşşşşttt ses yapmayalım lütfen:) Evde herkes uyuyor. Evet oğlumla eşim şekerlemeye yattılar ben de bir türk kahvesi yaptım kendime yanına bir parça bitter çikolata aldım. Açtım laptopumu sonra blogumu. Keyif yapıyorum 1 saatliğine. Pazar günü yani geçen Pazar akşamı işyerinden Murat-Fatma arkadaşlarımızın evindeydik. Çok cici ikizleri var Mert"le oynayıp durdular. Ne güzel onların hiç canı sıkılmıyor iki kardeş hem de aynı yaştalar hep oynuyorlar Mert de çocuk görünce çıldırıyor:) Benle oynasalar diye....

Fatma bize çok güzel şeyler yapmıştı...
  • Portakallı kek
  • İtalyan salatası
  • Kısır
  • Tuzlu kurabiyeler
Ben İtalyan salatasını ilk defa duydum ve yedim tadı çok güzeldi gerçekten. Şimdi tarifini yazıyorum akşama yapın hemen tamam mı?:)Fatma"cığım ellerine sağlık gerçekten çok güzel bir akşam geçirdik..

  • 1 kase kadar uzun ince doğranmış salam
  • yarım kase haşlanmış bezelye
  • yarım kase haşlanmış ve küpler kalinde doğranmış patates
  • 2 kase süzme yoğurt biraz su ile çırpılmış olacak
  • tuz
Bütün bu malzemeleri karıştırmaktan ibaret olan bu salatayı ben açıkçası çok beğendim. Sizler de umarım beğenirsiniz...Afiyet olsun...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar arkadasim o guzel destekçi yorumun için sana çok tesekkur ediyorum, moral toplamis oldum ama gerçekten alisik olmadigim için resmen hirsizliklan suçlandigim için bana çok dokundu belki sayfami birakmam ama sanirim bir iki uç gun dusunmem lazim, desteginiz için çok tesekkur ediyorum, sevgiler

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Betül dedi ki...

Elif'ciğim,

Dolu dolu ve neşeli bir saat geçirmeni diliyorum. Bugün görüşmesek de kahve ve çikolata keyfinde buluşmuşuz.

Öpüyorum.

Hasret dedi ki...

fatma hanimin ellerine saglik , nefiss görünüyor hersey... italyan salatasida eminim cok lezzetlidir...

kocaman sicacik sevgilerimle ...

öpüldün canimmm :)

yeşim dedi ki...

elif cim aynı beni anlatıyorsuntürk kahvesi bir parça bitter çikolata önümde laptop
resmimi çekip yollasam farklı olmaz
her şey çok güzel sofrada
herkesin eline sğalık
kocamannn sevgilerr

ikizlerinannesi dedi ki...

selam canim
fatmacin ellerine saglik sizde afiyetle yediniz insallah sevgiler

Ayse Pamuk dedi ki...

Biri kahve ve çikolatamı dediiii:;))hayatım sofra çok güzel yapanın ellerine sağlık

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

yeavr�mmmmmmmmm arkada��n�n ellerine sa�l�k pek g�zel olmu�tur eminim yemi�tim italyanaaaa salatas�n�S�ZEDE AF�YETLER OLSUN �EKERC�M...SEVG�LE�RMLE �P�YORUM

Güldenceninmutfagi dedi ki...

Gez bakalim arkadasim,yapin yiyin böyle güzel salatalar kekler siz.
Bizede gelir sira insallah:)))
CANIM ZIYARETINDEN MUTLUK DUYDUM INANKI:)))

ceyt dedi ki...

elifcim, çok değişik bir salataymış.fatma hanımın ellerine sağlık.size de afiyet olsun.
kocaman öpüyorum sevgiler..

Aynur dedi ki...

ayy aman tamam yapmayiz ses mes ayol::))) sessizce yorumumu yazip gitcem söz::))

ellerine saglik fatmanin

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com