24 Nisan 2008 Perşembe

Belma"nın Doğum Günü Daveti



















Pazar günü Belma arkadaşımın ikizlerinin doğum günü vardı. Cici bici ikizleri 1 yaşına girdi. Biri kız biri erkek ya bir tanesi prenses kıyafeti giymişti. Bir tanesi de kravatlı mıravatlı abi olmuştu. Çok şirinlerdi. Belma o bebeklerle bize şahane bir sofra hazırlamıştı birkaç tanesini çekemedim bile:( ama inanırmısınız ben sadece tarfini vereceğim salata ile milföylü börek yiyebildim. Oğlum hiç durmadı hiç ama hiççç.. Mızır mızır etrafta gezdi bazen böle tutar damarı. Yoksa pek usludur pekkk :P
İşte Arkadaşımın marifetleri;

Yaprak Sarması










Yeşil Salata











Brokoli Salatası










Cevizli Kurabiye



Kremalı Kakaolu Kek




Sucuklu Milföy Böreği


Fırında Sarma Börek







Efe'nin Yaş Pastası

Su Böreği

Ece'nin Yaş Pastası


















Bu salata gerçekten benim salata zevkime acayip hitab eden bişey çok beğendim. Yapımı da çok kolay. 1 tane konserve közlenmiş biber alıyorsunuz. Sarımsaklı yoğurtla servis tabağına alıyorsunuz. Üzerine 1 kaşık tereyağı pulbiber ve naneyi yakıp gezdiriyorsunuz. Ama tadına da doyamıyorsunuz haberiniz olsun:)

13 yorum:

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

OOOOOOOOOO sofraya bak muhteşemmmmmmm görünüyor, miniklerin doğum günü kutlu olsun, nice mutlu senelere inş. Belma arkadaşının da ellerine sağlık...

SERAP :) dedi ki...

Slm :)
hani yemede yanında yat derler ya bu masalar öyle .ellerinize sağlık çok nefis görünüyorlar.

pastacirapunsel dedi ki...

Canımmmm,

Gerçekten muhteşem bir sofraaa:)) Arkadaşın minik ikizlerine rağmen döktürmüş resmen...

Minik Efe ve Ece'nin ilk yaşlarını kutlarım, uzun ömürler dilerim....

Yapanların ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler, öpücükler...

EZGi :)) dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

EZGi :)) dedi ki...

canım benim sofra muhtesem görünüyor arkadaşının ellerine saglık canım sizlerede afiyet olsun kocaman sevgiler

pastamaxi dedi ki...

canım sofra ve yiyecekler mükemmel gece yarısı hiç iyi gitmedi valla:)) ellerinize sağlık


sevgiler

OZAY dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

SOFRA MUHTEŞEM GORUNUYOR.SEVGILER...

Gülden dedi ki...

OOOO BIR TEK KUS SÜTÜ EKSIKMIS,EMEGI GECENLERIN ELLERINE SAGLIK:)))
CANIM SABLON ALTERNATIFI ARARKEN YANLISLIKLA KAYDETE BASTIM,ESKI SABLON SILININCEDE MECBUR DEYISTIM.HALA ARAYIS ICINDEYIM.ICIME SINMIYOR BIR TÜTLÜ.

kirazdünyası dedi ki...

sofra harika gözüküyor pastalar börekler kurabiyeler arkadaşının ellerine sağlık :)

yeşim dedi ki...

ece ile efe ye sağlıklı mutlu yıllar

gel çilek delisi gelll çilekli dondurma var gelll

ceyt dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

ceyt dedi ki...

elifcim arkadaşının ellerine sağlık.harika bir sofra hazırlamış.sizlerede afiyet olsun.
ikizlerinde doğum gününü kutlarım.Allah uzun ömürler versin sağlıkla inşallah.
öpüyorum sevgiler canım.

fatostuncay dedi ki...

hersey super:)


PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 22
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler;

SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
28.04.2008--11.05.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (22) EV SAHİBELİĞİNİ;
http://fatostuncay.blogcu.com
(YANİ BEN) YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 22" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.

TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
YAYINA HAZIRLAYANLAR:
www.nasibim.blogcu.com
www.birdemliksohbet.blogspot.com
SORUMLU MÜDÜR:
www.selmahlc.blogcu.com
GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
Melike Sahin

Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
Örn:
İsim: Fatos Tuncay
Site adı: http://fatostuncay.blogcu.com
Tarifim: Damalı Kek
Link: http://fatostuncay.blogcu.com/3971279/


SELAM VE SEVGİLERİMLE;
Fatos..:)
http://fatostuncay.blogcu.com/