20 Mart 2008 Perşembe

Patates Salatası




















Bu hafta sayfayı her açtığınızda "ayyy gene mi aynı resim" dediniz değil mi? Napalım çok yoğunum ya yazamıyorum hiçbişey. Arşivde bekleyen bir dünya yazım var ama bir türlü düzenleyip yazamadım. Dediğim gibi oğlum da nane molla olduğu için geceleri de yazamıyorum derken durum bu oldu anlayacağınız. Hepimizin bildiği ama bi de benim ağzımdan dinleyin dediğim patates salatası tarifine geçelim:)
Malzemeler;
  • yarım kg haşlanmış patates
  • 3 yaprak incecik doğranmış marul
  • 3 sap ince ince doğranmış yeşil soğan
  • yarım kırmızı soğan
  • yarım demet incecik doğranmış dereotu
  • 1 limonun suyu
  • tuz
  • 1 çay kaşığı pul biber
  • dilediğiniz ölçüde zeytinyağı ve nar ekşisi

Yapılışı;

Haşladığınız patatesleri küp küp doğrayın ve başka bir tavada azıcık yağı kızdırın ve patatesleri harlı ateşte bir iki dakika çevirin. Sonra kalan malzemeleri karıştırıp servis yapın. Afiyet olsun

9 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Patates salatasının her halini severim. Ellerinize sağlık

Güldenceninmutfagi dedi ki...

SALATA MUHTESEM GÜZEL OLMUS,EN SAGLIKLI BESLEYICILERDENDE.BOL BOL TÜKTILMELI.KIOLADA YAPMAZ.OHHHH...AFIYET SEKER BAL OLSUN GÖNÜL DOSTU ARKADASIMA:))

CANIMSINNN BITANEMMM SENIN RESIMLERIN BENIMKILERDEN GÜZEL CANIMMM,BAK SAYFAMDAKI CÖREK RESIMLERINI BEN HIC BEGENMEDIM MESELA.CÖREK O KADAR CANLI VE GÜZEL BIR GÖRÜNTÜSÜ OLMASINA RAGMEN BEN RESIMLERIMDE O KAREYI YAKALAYAMADIM:)

Limonlu Kek dedi ki...

Salata deyince ilk aklıma gelen patates salatasıdır, daha ben sevmem diyenini de görmedim.İnce ince yeşillikleriyle de çok güzel görünüyor, ellerine sağlık...

Zerrin dedi ki...

Canım patates salatası herkesin severek yediği bir salata ellerine sağlık..

Forum siteme ziyarete bekliyorum...

kizilciksurubu dedi ki...

Benim cok sevdigim bir salata türüdür.Su an tokum ama olsa yerim.Cok lezzetli görünüyor,ellrine saglik canim.

http://ballkabak.blogspot.com/ dedi ki...

En sevdiğim salatalardan biridir
bol limonlu ve bol pul biberli seviyorum
vee harika görünüyor
ellerine sağlkık

ezginin mutfağı dedi ki...

canım ben bayılıyrum bu salataya çok lezzetli görünüyor patatesli herşeye bayılıyorum.
ellerne saglık kocaman sevgiler

ikizlerinannesi dedi ki...

selam
cok severim bu salatayi ayricada tüm hamur islerinin yanina cok güzel yakisir ellerine saglik sevgiler

pastacirapunsel dedi ki...

İçinde patates olsun da, nasıl olursa olsun diyen gruba dahilim ben:))

Ellerine sağlık canım benim,

Sımsıcak sevgiler...