16 Mart 2008 Pazar

Kolay Pizza ve Harika Kahvaltımız



















Çok güzel bir Pazarın ardından size yazımı yazıyorum. Bu sabah kahvaltıya misafirlerim vardı. Epeydir doğru dürüst görüşemiyorduk. Uzun uzun kahvaltımızı yaptık konuştuk kahvelerimizi içtik tatlılarımızı yedik derken akşamı ettik. Gerçekten çok hoş bir Pazar geçirmiş olduk. Oğlum hafif grip gibi. Sanırım bu hafta içi bize zehir olacak. Artık tıkanır uyumaz filan derken geceleri sabah ederiz. Derler ya "hastalandığına değil huyunun değiştiğine yanarım" diye. Gerçekten de öyle. Yemek yemezler uyumazlar mızır mızır derken düzen filan kalmaz. Napalım bunlar da olacak. Hastalıksız dünya olur mu? Kötü hastalıklar olmasın yeter.


















Bu da güzel masamız. Sosislerimiz, mis gibi patates kızartmalarımız, rulo kurabiyelerimiz, görümcemin Trabzon" dan gönderdiği telli peynirimiz ( ben bu peynirin hastasıyımdır. Kayınpederim sağolsun bilir çok sevdiğimi her gittiğimde hemencik alır. Elif çok sever yesin der ) ,tadı muhteşem olan Kolay Pizzamız ardından Revanimiz derken mükellef bir menümüz vardı dimi? Şimdi tarife geçelim. Uydurmasyon birazcık ama tadı gerçekten çok güzel
Malzemeler;
  • 3 tane yufka (elinizle rastgele parçalayın)
  • 1 su bardağı süt
  • 1 çay kaşığı kekik
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 3 yemek kaşığı sıvıyağ
  • 12 tane halka halka doğranmış sosis
  • 7-8 tane minik minik doğranmış mantar
  • 1 su bardağı mısır
  • 2 yumurta ( Ben bazen koyuyorum bazen koymuyorum tercihendir yani)
  • yarım su bardağı ince ince doğranmış sucuk
  • dilediğiniz kadar ince doğranmış yeşil ve siyah zeytin
  • üzerine sermek için bir su bardağı rendelenmiş kaşar
Yapılışı;
Genişçe bir borcamın altına yağlı kağıt serin. Kaşar peyniri hariç tüm malzemeleri geniş bir kaba alıp karıştırın ve borcama aktarın ardından malzemenin üzerini düzeltin. !80 derece fırında 30 dk pişirin 30 dk sonunda kaşar peynirini serpip 4 dk daha pişrip fırını kapatın 5 dk da fırının içinde dinlendikten sonra servis yapın. Afiyet olsun.

22 yorum:

Calimero Mutfakta dedi ki...

leziz ve kolay gorunuyor.. ellerine saglik.. Rulo kurabiyeler de cok basarili afiyet olsun

disal dedi ki...

ne kadar güzel bir sofra olmuş...

ellerine sağlık...en güzeli bu güzel yiyeceklerin yanında güzel sohbetler....

oğluşunada çok geçmiş olsun....

nazlı oluyorlar evet....napalım...

öptüm canım....

http://ballkabak.blogspot.com/ dedi ki...

Ne kadar güzel bir masa olmuş sıcacık.Hepsi çok güzel görünüyor ellerine sağlık

pastacirapunsel dedi ki...

Elif'ciğimm,
Oğulcuğuna geçmişler olsun canikom, dediğin doğru, ilk değişen huyları oluyor:)

Kahvaltı sofran ise harika görünüyor, bayıldım:))

Ellerine sağlık hayatcım, kocaman öptüm,

Sımsıcak sevgiler.....

Adsız dedi ki...

çig bir pizza olmuş gibi gözüküyor ama denemek lazım ellerinize saglık yinede şunu merak ettim yufkanın üzerinde olan mazemeler pişmiş gözüküyor ama yufka altında dagılmış pişmemiş duruyor bunu merak ettim

pastamaxi dedi ki...

ooo kahvaltı sofrası süper, ellerine sağlık canım

sevgiler

ezginin mutfağı dedi ki...

canım çok şık bir sofra olmuş ellerine saglık kocaman sevgiler

Neşeli Sesler dedi ki...

İsimsiz arkadaşım pizza çiğ olmamıştı ama isteğe bağlı biraz daha pişirilebilir.
Deneyin bence
Sevgiler...

elif dedi ki...

slm canım sofran çok güzel görünüyor ellerine sağlık oğluşuna da geçmiş olsun benimde oğlum aynı şekil bu gece uyuyamadım biran önce iyileşmesi dileğim.Biliyorsundur ikinci oğluma 6 aylık hamileyim c.tesi kontrollerimde biraz canım sıkıldı erken doğum olabilirmiş dua ediyorum hayırlısı olur inşallah

zerrin - misss dedi ki...

Hayatım, herşey birbirinden nefis görünüyor.. Ellerinize sğalık.

Pizzayı pek severim. Uzun zamandır evde yapmıyorum. Deli gibi yemiyim diye. :) Güzel bir gün geçmiş.

Yavrucuğunada geçm,şler olsun... Hemen atlatırsınız umarım.

sıcacık sevgiler hayatım.

www.misssgibi.com

Feyza Fidan dedi ki...

Bayıldım bu kahvaltı sofrasına :)) Demekki kepek ekmeksizde sofralar kurup kahvaltılar yapılabiliyormuş :))
Ellerine sağlık, herbişey ayrı enfes :)
Öpüyorum seni..

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

Elifciğim valla ilk resmi önce anlayana kadar göbeğim çatladı.ortası pizza kenarları kurabiye gibi, ya bu beyazlık ne:)))tabi kör gözle anca bu kadar anladım:))
çözdüm sonra ama:))
ellerine sağlık canım.sofranız bir harika..
oğluna da çok geçmiş olsun diyorum.eh azıcık çektirecek artık:)) öpüyorum.
sebilay.

Neşeli Sesler dedi ki...

Hatice arkadaşım bana yorum yaptı ama yayımla dediğim halde yorum görünmedi. Tavsiyene bir daha ki sefere uyacağım teşekkürler. Sevgiler...

sevdamavisi dedi ki...

Elifçiğim,
ne güzel bir sofra ellerine sağlık.Oğluna da geçmiş olsun canım. ben de bütün kışı kızımın hastalıkları ile geçirdim ama dediğin gibi ciddi bir hastalık olmasın yeter ki. sevgiler

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canım kahvaltı masan harikaaaaaa görünüyor, allah ağzınızın tadını bozmasın, ellerine sağlık canım...

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIMCIMMM BÖYLESI GÜZEL BIR MASADA OLMAK VARMISSS,INSAN EN AZINDAN ICINDEN GECIRIYOR BUNU.KESKE YAN KOMSUN OLAYDIM:)))

CANIM BENIMMM o GÜZEL SICACIK SEVGI DOLU YÜREYINE KURBAN OLURUM SENIN BEN TATLISIM:)))
YORUMUNA COK TESEKKÜR EDERIM BITANEM,

Limonlu Kek dedi ki...

Elifcim özenerek hazırlanmış bir sofra olduğu belli, özellikle gözüm kurabiyelerinde kaldı. Şimdi çalışmak yerine böyle bir sofrada olmak vardı, ahh ahh:) Ellerine sağlık...

Hasret dedi ki...

canim benim ellerine saglik seninde, sofran lezzetlerin hersey harika görünüyor :)

kocaman sicacik sevgilerimle ...

öpüldün ...

kizilciksurubu dedi ki...

Kandilin mübarek olsun canim.

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Elifcim, kandilin mübarek olsun...Allah'ım hepimizin dualarını ve ibadetlerini kabul etsin inşallah,
Öpüyorum..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Sevgili Elif süper bir sofra gerçekten. Ben özellikle kahvaltı takımına bayıldım. Kendi aldığım kelebekli takım öylesine büfede duruyor en kısa zamanda çıkarmaya karar verdim bu resmi görünce. :)

Mutfak Havlusu dedi ki...

ne güzel bir sofra

eşliğindeki muhabbet dahada bir tatlı etmiştir sorayıda,gönlünüzüde..