15 Mart 2008 Cumartesi

Kahvaltılık Peynirli Ekmekler



















Bir haftasonu daha geldi. Hava da çok güzel. Ben de güzel bir yazı yazayımdimi? Bugün sabah değişiklik yapalım dedik ve dışarda kahvaltı edelim dedik. Aldık oğlumuzu haydiiii dışarı. Güzelce kahvaltı ettik bu durum Mertin de hoşuna gitmiş olmalı ki pek keyifliydi hiç sorun çıkarmadı paşa paşa kahvaltısını etti etrafına gülücükler saçtı insanları güldürdü. Garsonlara taktı peşlerinden gidiyor adamlara bir türlü rahat vermedi. Şimdi de epey yorulmuş olacak ki 2 saattir uyuyor. E tabi o kadar koşuşturursa olacağı budur. Bu kahvaltı ekmekleri geçenlerde bir Pazar sabahı eşimle ikimizin midesini şenlendirdi. Yarın da sizin midenizi şenlendirsin:)
Yarın sabaha görümcemin kayınvalidesi ve eltisi bize kahvaltıya gelecekler şimdiden neler yapacağım diye düşünmeye başladım bakalım neler çıkacak?? Yarına kadar epeyce vaktim var dimi ? Şimdi herkese mutlu haftasonları dileyip tarifime geçiyorum.
Malzemeler;
  • 8 dilim kepekli ekmek bayat olanlar tercihendir
  • 2 yumurta
  • 200 gr beyaz peynir
  • azıcık tuz
  • istenirse maydanoz ama ben koymadım
  • ekmeklerin üzerine koymak için minik tereyağı parçaları
Yapılışı;
Yumurta,peynir,tuz,maydanoz ile harç yapalım ekmeklerin üzerine sürelim. Ekmekleri fırın tepsisine dizelim üzerlerine minik tereyağı parçaları koyalım fırında üzeri hafif kızarana kadar pişirelim. Afiyetler olsunnn...

8 yorum:

ayşegülmutfakta dedi ki...

uff süper!!!
evet yarına masada olması lazım bunların.
sevgiler canım öpüyorum

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

mnerhaba canım;
ekmekler nefis olmuş.yumurtayı peynirle buluşturmak güzel fikjir.ellerine sağlık.eh artık misafirlerine ne yapıyosan tarifini de isteriz değilmi:))sevgilerimle.
sebilay.

pastacirapunsel dedi ki...

Canikommm,
Ben küçücükken ne kadar çok yapılırdı bizim evde:)) yumurta yedirebilmek için bizlere:))
Ama şimdilerde herkes diyette, yumurtanın lafı bile edilmiyor evde:))

Ellerine sağlık canikom...

Sımsıcak sevgiler...

NİLÜFERHOBİ dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu ilk defa ziyaret ediyorum ve çok beğendim bloğunuzu. Tarifleriniz de çok güzel. Ellerinize sağlık.

angel dedi ki...

merhabalar arkadaşım,peynırlı ekmekler çok nefıs olmuş ellerıne sağlık.bende yarın sabah pazar kahvaltısna ne yapayım diye düşünürken ekmeklerın bana yardımcı oldu.yarın sabah yapıyorum... tekrar ellerıne sağlık...

ikizlerinannesi dedi ki...

selam
tam kahvaltilik olmus ellerine saglik sevgiler iyi pazaralar

kizilciksurubu dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar,ellerine saglik canim.Iyi pazarlar.

hatice dedi ki...

Üzerine biraz da kırmızıbiber serpmeni tavsiye ederim. Çok yakışıyor. Selamlar...