23 Mart 2008 Pazar

Biz Buluştuuukkk:)



















Bugün Ankara buluşması gerçekleşti. Sevgili Sevda ya bu buluşmada gösterdiği emek için çok teşekkür ediyorum. Gerçekten çok değişik bir durumdu benim için. Hiç tanımadığım insanlarla buluşacak olmak değişik bir duygu idi. Acaba nasıllar? yaşları kaç? Kafamda isimlerin hayalini kurdum Bunları düşüne düşüne Dafne" ye vardım. Kafamda kurduğum tipleri aradım birden ama tabi gerçek durum farklı... Sevda kesin sarışındır diyodum çıkmadı:) Hiçbir tahminim çıkmadı valla.Böylece herkesle tanıştık sanki 40 yıldır tanışıyoruz. Bizi görmenizi isterdim çoluktan çocuktan girdik memleket meselelerinden çıktık. Çok sıcak çok samimi harika bir ortam oldu. Hepsini ayrı ayrı çok sevdim çok tatlı insanlar. Hepsini ziyaret listeme ekledim.

Yaş olarak en minikleri bendim galiba ama kafalarımız uyuşuyor nolmuş :) Bir daha ki buluşmaya kadar görüşmek üzere diyip ayrıldık. Gerçekten çok güzeldi. Herkese teşekkürler ediyorum.

22 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

ne kadar güzel keske bende olsaydım :))

yeşim dedi ki...

adı gibi neşeli Elif gerçekten harikaydı tanışmak kocaman sevgilerimleeee

ayşegülmutfakta dedi ki...

anaaa buluşma varmış ama ankarada :)
masa uzun, sohbet güzel süpersiniz süper ;)

nino dedi ki...

o gemide ah bende olsaydim gibi bir nara koptu bende :)

anneminkiziyim dedi ki...

Canim,
bas sagligi dilegin icin cok tesekkürler, Allahim hepimizin gecmislerine rahmet etsin, malesef elden duadan basaka yapilacak yok, sevgiler....

Feyza Fidan dedi ki...

Elifimmm kıskandırdınız bizi valla :)))
Ne iyi olmuş, harika bir duygu bizde burda yaşamıştık aynısını :)) İnşallah İstanbul ve Ankara büyük buluşması tez vakit olurda bizlerde tanışırız sizlerle :)))
Öpüyorum seni...

Hülya dedi ki...

Elif'ciğim,
Ben de çok mutlu oldum bugünkü buluşmada..
İyi ki buluştuk..
Kocaman öpücükler

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

ELİFCİĞİM HEMEN AKTARMIŞSIN... BULUŞMA GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLDU... BEN AKLIM SİZDE ERKEN KALKMAK ZORUNDA KALDIM... İNŞALLAH 2. BULUŞMADA DAHA ÇOK ZAMAN GEÇİRİRİZ.

SİZLERİ TANIMAK ÇOK GÜZELDİ...

SICACIK SEVGGİLER...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Canım bu arada Ben makina getirmediğim için senin sayfandaki resmi kullandım bloğumda haberin olsun. Kusuruma bakma izinsiz aldım ama Sevdadan gelecek resimleri bekleyemedim napıyımmm :)) Öpüyorum sevgiler...

Eda dedi ki...

Hala etkisindeyim, çok güzeldi bugün..Seni tanımak da çok güzeldi güzel gülümsemeli arkadaşım..
Sevgiler

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Elifciğim, ben de sizlerle tanıştığım için çok mutlu oldum, resim işini halledemediğim için henüz yazımı yazamadım ama sizlerin yazılarını "evet evett bence de" diyerek okudum hep:-))En kısa sürede tekrar görüşüp daha uzun sohbetler etmek dileğiyle, sevgiler...

sarımutfak dedi ki...

ayyyy negüzel geçmiş toplantınız.bizde istanbuldakilerle buluştuğumuzda harika geçmişti.belki bir istanbul ankara buluşması da yaparız değilmi?

sevdamavisi dedi ki...

Elifçiğim,
hemen yaynında oturunca neşen bana da geçti. gerçi böyle bir ortamda neşeli olmamak mümkün değildi. harika bir gündü. seni tanıdığıma çok sevindim. sevgiler

daimamutfak dedi ki...

Sevgili elif hepinizi tanımaktan çok memnunum.Çok geçte gelsem kaynaştık değilmi ama?
HEPİNİZİ ÇOK SEVDİM.iLK BULUŞMA OLMASINA RAĞMEN ÇOK GÜZEL VE SAMİMİYDİ.Hele son dakikalar iyice ısındık.Güzel duyguların için çok öptüm..Sevdaya da buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.Sıcak paylaşımı ve ev sahipliği için.Sağolsun..sevgilerimle..

Hülya YILMAZ dedi ki...

Sempatik, tatlı, güleryüzlü Elif... Ben de seni ve diğer arkadaşları çok sevdim. Bir dahaki buluşmayı merakla bekliyorum.

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIMMM NE GÜZEL BULUSMUSSUNUZ BLOGCU ARKADASLARLA:)
KESKE BENDE OLAYDIM YAAAA:)
BENI HEYECANLANDIRIYORSUN KIZ,KIM KIMDINIZ YAZMAMISSIN SAYFAYA:)
BENIMDE BLOGCULAR ARASINDA KONUMUN GECMESINE SEVINDIM,BENIM GÜL TATLISI ÜNLÜ OLMUS BEN DEYILKIIII!!!!
TATLISIM COK SEVINDIM SENIN ADINA INAKI.MALESEF BIZIM ÖYLE BIR SANSIMIZ YOK BURDAN ORALARA SADECE TANISMAK ICIN GELMEK OLMUYOR,AMA GÖNÜL BUNU ARZU EDERDI INANKI.
SEVGILER TATLIM:))

ceyt dedi ki...

Elifcim sizin adınıza çok sevindim canım.imrendim valla.keşke bende olsaydım çok uzaktayız gerçi:)
öpüyorum canım sevgiler...

MİNELİ dedi ki...

Elif'ciğim bende seni tanıdığıma çok mutlu oldum.Benim içinde unutulmaz bir gündü.Sizleri tanıdığıma çok ama çok mutlu oldum en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere sevgilerimle.

Asiye dedi ki...

Elifciğim, bende katılamak isterdim ama olmadı. Umarım ikincisinde gelirim. sevda yuvarlak masa göstermiş sende uzun masa?
Sevgiler

Neşeli Sesler dedi ki...

Asiyecim Canım diğer buluşmada bekleriz. MAsa konusunda da önce bizi 20 kişilk bir masaya oturttular sonra sayımız az diye yuvarlak masaya geçtik. Dafne de rezervasyonda bir aksaklık oldu o açıdan yani aynı yerdeydik:))
Sevgilerimle

Ayse Pamuk dedi ki...

ne kadar güzel bir buluşma olmuşş.Vallahi bir izmirli olarak kıskanıyorum artık:)

Tombuk dedi ki...

Elifcim,
Hakikaten blog ismine bu kadar uyan bir blogcu tanımadım. :) Yüzü hep gülen, sımsıcak birisin. Seni ve diğer arkadaşları tanıdığım için çok mutluyum.En yakın zamanda görüşmek ve haberleşmek üzere canım..
Bu arada gribi sana ben geçirdim galiba..Kendine dikkat et. Bol bol dinlenmeye çalış..Çok geçmiş olsun..
Sevgiler.. :)