8 Şubat 2008 Cuma

İyi ki Doğdun Oğlum






















Bugün Mert"imin 1 yaşına bastığı gün... Akşam 11 e çeyrek kala basacak. Hayatımıza girişi ne kadar garipse büyümesini görmek de bir o kadar garip .. Geçen yıl bu saatlerde işe gelmiştim gayet normal bir şekilde sabah işlerimi yaptım çayımı içitim. Sonra 10 gibi belim filan ağırmaya başladı kızlar niye ağrıyo acaba filan derken herkes hadi doktorunu ara diye dürtüyodu beni bir yandan. Doktorum da 2 gün önce beni kontrol etmiş 1 haftalığına tatile çıkmıştı. Ben hala bişi olmaz hem çok erken arayıp da adamı uyandırmayım bekliyeyim derken test odasına geçip cihaz testi yapmaya başlamıştım bile. Sonra 11 oldu doktoru aradım eve geç dinlen dedi. 12 de yemek yiyip eve geçtim ama belim nasıl ağrıyor. Daha 1 ay var ya hiiçç oralı olmuyorum erken erken diyorum. Doktoru tekrar aradım sonra doooooooğğğru hastaneye. Saat 3 oldu . Hastanedeki doktor doğuracaksın haberin yok diyor. Ben se olmaz daha çok erken hem annem hiçkimse yanımda yok olmaz böyle eminmisiniz filanlar eşimle birbirimize attığımız korkulu bakışlar ....Beni apar topar yatırdılar eşime de aile efradını arama düştü. Herkesde bir telaş bir panik bebeğe bişey olcak mı? anneye bişey olcak mı ? Bense donup kalmıştım tepkisizdim nasıl olcak filan hiçbişey aklımda yok. Saat 6 oldu arkadaşlara gitmeden bi doğurup geleyim deyip gülüşmüştük. Herkes korkuyla hastaneye koştu haberi alınca şok oldular tabi. Annemle görümcem ilk uçağa bindiler hemen geldiler. Saat oldu 21.30 ama bebek gelmedi. Kendi doktorum yok başka doktor olcak ....Artık ne olacaksa olsun dedik. Ameliyat olduk ve bebek 11 e çeyrek kala doğdu. Allah"ım ilk gördüğümde öyle tarifsiz şeyler hissettim ki anlatamam. O kadar içim ısındı ki... Her hücreme kadar sıcaklığı hissettim. İnananmadım. Çok garip bir duygu. Allah kimseyi bu duygudan mahrum etmesin herkese bu tarifsiz duyguyu tatırsın diliyorum. Oğlumun doğum gününü de kutluyorum. Gerçek doğum günü bugün ama partisi yarın:))

14 yorum:

ezgi uğurlu dedi ki...

canım ne kadar güzel bir duygu.allah banada zamanı gelince nasip eder insallah.ğluşunun doğum günü kutlu olsun.saglıklı,analı,babalı,mutlu,huzurlu bir ayatı olur insallah.kocaman sevgiler

DANIEL EFE dedi ki...

hehe, ben de benimkini gorunce ' ne kadar da cirkin, ama Allah bunu gondermis bize, demek ki bunu sevecegiz' der demez kanim kaynadi cirkinime. Sonra allah nazardan esirgesin bir guzellesti, bir degisti, kafasindaki yamukluk falan gitti, simdi kizlari pesinde kosturan bir cift gamzeli.
Minigin dogum gunu kutlu olsun. Ne de guzel winnie the pooh olarak, almis fotografta yerini .

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

ay canımmm kıyamam ne güzel annatmışsın.....allah uzun ömürler versin...sağlıklı mutlu başarılı olsun inşallah...tatlı oğluşunu öpüyorum ....nice yıllara..sevgilerimle

Gülden dedi ki...

Canim mertciginin,kuzucugunun dogum günü kutlu olsun,allah anali babali büyütsün insallah.
Yorumun icin tesekkür ederim canimcim.
HAYIRLI CUMALAR.

Feyza Fidan dedi ki...

Elifcim,
Gönülün sayfasından geldim sana:))Oğlunun doğum hikayesi benim kızımla nerdeyse aynı:))Tek fark benim 3,5 yıl önce yaşamış olmam :))
Kuzu Prensine sağlıklı sıhhatli mutlu analı babalı nice seneler diliyorum..
Sevgiler..

hatice dedi ki...

Mert'in ilk yaşgünü kutlu olsun... Sağlıklı, mutlu nice seneler diliyorum.

http://hunerlieller.net dedi ki...

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
04.02.2008 - 10.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''13" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE...
ARKADAŞLAR YORUM BIRAKIRKEN BLOGUNUZUN ADRESİNİ DE YAZIN LÜTFEN..KİM OLDUGUNUZU BİLEMİYORUM...HALİYLE GELMEM ZOR OLUYOR.TEŞEKKÜRLER....

http://illedeyemek.blogcu.com/ dedi ki...

Nice mutlu senelere inşallah...

Zebramsı kekte nefis sevgilerimle....

dide dedi ki...

Doğumda yaşadıklarını çok güzel anlatmışsın. Ben bunları 5 yıl önce yaşadım. Ama her an dün yaşamış gibi hissediyor insan. Uzun yıllar geçse de bu his herhalde hep böyle devam ediyor. İsteyen herkesin bu duyguları yaşamasını yürekten diliyorum.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım mert'in yeni yaşı hayırlı olsun.Allah analı babalı hayırlı uzun bir ömür nasip etsin

mutlu haftasonları
sevgiyel kal

Baharcicegi dedi ki...

Minik mertin dogum günü kutlu olsun,saglikli uzun ömürler dilerim

kizilciksurubu dedi ki...

Mert'in dogum günü kutlu olsun.Saglikla nice yaslara insallah.

şule dedi ki...

Mert'e dolu dolu yaşayacağı bir ömür dilerim. Nice yıllara...

Neşeli Sesler dedi ki...

Yorum yazan arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ediyorum..
Allah bu güzel duygudan kimseyi mahrum etmesin
Sevgilerr...