15 Şubat 2008 Cuma

Ayva Tatlısı



















Herkese selam diyerek yazıma başlıyorum. Bu hafta inanılmaz derecede yoğunum iş yüküm giderek artıyor. Yeni yeni işler geldikçe haliyle eskiler de olunca yoğunluk da artıyor. Sayfamı ihmal ediyorum sanki ama bu durum bir kaç ay sanırım böyle olacak. Eğitimler ve yeni projeler beni bekliyor. Sağolsun oğlum da işlerimin yoğun olduğunu anlayıp geceleri de ben yorayım da annemin sabrını deneyeyim oyunu oynuyor sanırım :) Hiç uyumuyor bu çocuk yaaaaaaa... İmdaaatt!!! Kurtarın beni bu diş çıkması işinden :( Daha 2 dişi var gerisi çıkana kadar ben de yokolacağım heralde. Çok sıkıntılı oluyor. Artık 1 yaşında da olduğu için çene yapısı epeyce sertleşti çocuğun da haklı olarak canı yanıyor e canı yanınca da basıyor yaygarayı :((
Bu tarifi taaaa liseden memleketten canım arkadaşım Nuray dan almıştım. En önce o yapmıştı yemiştim sonra hep böyle aklıma geldikçe yaparım ve arkadaşımı anarım:)) Geçelim tarife
Malzemeler;
  • 4 adet ayva
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 paket krem şanti
  • 1 su bardağı süt
  • 2-3 adet karanfil
  • 1 su bardağı su
  • yeterince ceviz

Yapılışı;

ilk olarak ayvaları soyup iyice temizleyip tam ortadan ikiye bölelim tencereye oyuk yerleri aşağıya bakacak şekilde dizelim.Üzerine 1 bardak şeker serpelim ve 1 bardak suyu ekleyelim. İçine karanfilleri atıp ayvalar yumuşayana kadar pişirelim.Pişirnce servis kabına alalım. Ayvalar pişerken 1 bardak sitle 1 paket krem şantiyi çırpıp kremayı yapalım. Ayvalar iyice soğuduktan sonra kremayı krem şanti poşetine döküp ayvaların içini krema ile dolduralım. Sonra ayvaları cevizle süsleyip servis yapalım. Afiyet olsun...

9 yorum:

yeşim dedi ki...

ayvalar çok güzel olmuş çok severim olsada yeek diyorum
oğlanla da sabırrr diyorum
sevgiler

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam arkadaşım...inşallah oglun en kısa zamanda diş çıkarır yoksa ikinizde perişan olacaksınız..allah yardımcın olsun..tatlıda süper görünüyor.eline saglık..sevgiler...

ezgi uğurlu dedi ki...

canım çok şık görünüyor ve çooookkkk iştah açıcı olmuş.ellerine saglık kocaman sevgiler

kizilciksurubu dedi ki...

Cok harika görünüyorlar,ellerinize saglik.

pastacirapunsel dedi ki...

Canım,
Ayva talısını çok severim, hem tatlı, hem de mayhoş:))

Ellerine sağlık,

Koskocaman sevgiler......

Güldenceninmutfagi dedi ki...

IYI PAZARLAR CANIM;
Ayva tatlisi pek güzel olmus,pazar sofralarimizada iyi yakisir:)
Eline saglik canimcim.

zerrin - misss dedi ki...

Hayatım, çoook kolay gelsin öncelikle.. Yavrucuk dişini çıkarsın acısızca sende işlerini hafifle bak ne güzel olacak :))

Umut etmeli. bende 1 haftadır korkunç yoğun çalışıyorum. hep güzel şeylerle avutuyorum kendimi :))

Ellerine sağlık ayva tatlısı enfes.

sevgier.
www.misssgibi.com

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

canım teşekkür ederim allah kimseye yaşatmasın böyle acılar...ellerine sağlık harika olmuş...sevgilerimle ..öpüyorum

Aynur dedi ki...

ayy yazikkk kiyamam yaaa..napsin cocuk zor bir dönem tabikide.

allah kolaylik versin sanada bebisede:)

eline saglik ayva tatlin süper gozukuyo

selam ve sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com