1 Ocak 2008 Salı

Yılbaşı ve İki Salata




Biz bankacıların yılbaşı diye mefhumu yoktur.İşte olmak demektir yılbaşı.Ama ben bebeğimin küçüklüğü nedeni ile bu sene affedildim:)Tabi sadece 31 i gecesi bugün bütün gün çalıştım işteydim valla canım çıktı.Hala kulağımda "yedek yaptınız mı yapmadıysanız acil yapın" sesleri çınlıyor.Her yılbaşı kabus gibi gerçekten.Ama bitti ohhh:)Ama eşim işteydi ee ben napcam tek başıma Ceren diye arkadaşımın da eşi işte olduğu için hadi gel dedim bize.Kim demiş kız kıza hatta iki kişi eğlenilmezz.:)Ceren geldi en güzel tabaklarımız çatallarımı kaşıklarımızı kristal bardaklarımızı çıkarttık.Tavukları hazırlayıp sosa yatırdım ızgarayı yaktımm miss gibi bir pilav ve dumanı üzerinde bir mercimek çorbası yaptım yanına iki çeşit harika salata üstüne tatlımız kuruyemişlerimiz meyvelerimizzz Allahhh çatladık valla.E tabi muhteşem yemek sonrası türk kahvesiz olmazdı tabiii:)

Tarife geçelim

Kırmızı Lahana Salatası
  • 1 tane orta boy ince ince doğranmış kırmızı lahana
  • 1 tane limon
  • yarım ay bardağı zeytinyağı
  • 1 çay kaşığı tuz
  • yarım çay bardağından biraz az sirke

Yapılışı:

genişçe bir kaba ince doğranmış lahanaları sirkeyi tuzu limonu alıyoruz .KArışımı elimizle iyice lahanaların suyu çıkana kadar ovuyoruz.Sonra yağı ekleyip servise sunuyoruz.Aslında bu salata dolapta 1 gün dinlenince daha güzel oluyor.Diğer salatanın tarifi sonra gelecekkk...

Hepinize mutlu huzurlu bir yıl diliyorum ...Hadi hep neşelenin bu yıll oldumu:)



7 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim.Cok guzel gorunuyorlar...Bu arada yorum yazamasamda her zaman blogunu hep takip ediyorum ve harika tariflerini deniyorum.Sevgiyle

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

ohhh ne güsel kızkızaaaa :))) afiyetler olsunnnn yarasınnn sefanızzz olsun...sevgilerimle

Neşeli Sesler dedi ki...

İsimsiz arkadaşım teşekkür ediyorum ..Yorumlar beni çok mutlu ediyor bekliyorum bak ona göre:)
kız ocak battı teşekkür ederimm:)Gerçekten kızkıza da çok zevklii..
Bu arada benim bazı yorumlarım kayboluyor.MEsela kızılcık şurubu bana yorum yazmış yayınla dedim ama yokoldu yaw:( özür diliyorum kendisinden.
herkese iyi seneler...Çok öpüyorum hepinizi...

YESIMLI TARIFLER dedi ki...

her şey bir yana o içtiğin türk kahvesi her şeyi alıp götürür tüm yorgunluğunu alır
mutlu senelerr

Melek* dedi ki...

bende çalışırken yedek aldıkmı endişesi çok duyardım ama bizim günlüktü yedekler bu arada benim için salata dedinmi akan sular durur yeni yılında kutlu olsun bu arada

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,yemekler ve salatalar nefis görünüyor.



sevgiler....

Neşeli Sesler dedi ki...

Evet türk kahvesiz bir yemek mutsuz bir yemektir :)
Melek valla bu yedek işi beni bir gün kütt diye götürecek daha 32 sene daha çalışacağım alacak yedekleri düşününce kendimi camdan atasım geliyor:)
ab-ı hayat teşekkürler ...