5 Ocak 2008 Cumartesi

Çok Şık Bir Atkı



Marifetlerimin sadece yemek yapmakla sınırlı olduğunu sananlar çok yanıldılarrr:) İşte size çookk şık bir atkı ördüm.. Pek sıcak tuttuğu söylenemez ama aksesuvar olarak düşünürsek sıcaklığın çok da önemi kalmıyor dimi? E tabi biz hanımlar için şıklık çok önemlidir. 2 haftalık gayretlerim sonucunda bu atkıyı bitirmeyi başardım. Gecikmemde bu kadar etkisi olan sevgili oğlumu da burdan kutluyorum. Ha bire şişlerimi çıkarıyor, almak istiyor, alınca batıcak bi yerine diye beni tepesinde asker ediyor... derken bitti ben de kurtuldum O da şişlerin peşinden koşmaktan kurtuldu... Hadi örelim neşelenelimm:)
Malzemeler;
  • 2 tane Himalaya Samba ip
  • 4 numara şiş
  • çok sabır çokkk:)

Yapılışı;

Üst resimde gördüğünüz gibi bu ip yaklaşık 1.5 cm eninde bir ip. İpin üst kısmından eşit aralıklar belirleyip şişi 6 kere batırıp çıkarıyoruz. Normal ilmek almak gibi değilde şişi batırıp çıkarmak gibi düşünücez oldu mu? Sonra ipi açarak sadece üst kısmını geçirerek örmeye devam ediyoruz. Ördükçe açılıp resimdeki gibi fırfır halini alıyor. Bilmem anlatabildim mi? Yaw sanırım pek anlaşılır olmadı ama inanın ipi elinize alınca "hımmm" diyip örmeye başlıcaksınız. Hadi bakalım kolay gelsinnn:)

5 yorum:

nino dedi ki...

ayyy ne guzellllllllll

nino dedi ki...

:) 6 ay kinasi sadece kiz bebeklere yapiliyor, erkek cocuklarina boyle bir adet yok zaten uzulme o yuzden bende yapmadim ogluma :) cunku sadece kizlara ozel bir adet bu, erkek cocuklarina sunnetlerinde yakiliyor kina, sunnet yapmadiysan eger ozaman yakarsin uzulme.
sevgiler

sofraozlemi dedi ki...

bencede çok şık olmuş cnm..emeklerine sağlık..
sevgiler..

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Bu atkı çok hoşuma gidiyor, gerçekten çok güzel yapmışsınız, ellerinize sağlık, güle güle kullanın...Sabrın sonu selamettir :)))

Neşeli Sesler dedi ki...

Yorum yapan arkadaşlar çok teşekkür ederim..
Gerçekten sabrın sonu selametmiş..