14 Aralık 2007 Cuma

Güveçte Omlet

Haftasonu için muhteşem bir kahvaltılık.haydi bakalım Pazar sabahı güveçte omletin zevkine varın.Gazetenizi,derginizi bilimum tembellik aparatlarınızı alın .Pazar günü önce bu omletle midenizi neşelendirin sonra da kendinizi şımartın:)Kahvaltıdan sonra önce çocukları uyutun uyusunlar bişr pazar da yaw:) Sonra güzel bir türk kahvesi yapın alın gazeteleri geçin salona şöle uzana uzana accık tembellik yapın.Bırakın ev işlerini 1 gün yapmasak da bişi olmaz.Her gün yapıyoruz da ne oluyo bitiyomu ' hayııırrr' :)Bu tavsiyeme uyun oldumu hanımlar beyler..Neşeli Pazar lar olsun efendim...:)Ben malzemeleri tek güveç için veriyorum
Malzemeler,
  • 1 tatlı kaşığı tereyağı
  • 100 gr kaşar peyniri
  • 1 kibrit kutusu kadar beyaz peynir
  • 1 yumurta
  • biraz tuz

Yapılışı;

Güveç kabının altına tereyağını ortaya rendelenmiş kaşar ve beyaz peynir karışımını alalım.Üzerine de 1 yumurtayı kıralım ve biraz tuz serpelim.Sıcak fırında üzeri kızarana kadar ve yumurta pişene kadar pişirelim.İstenirse içine sucuk sosis konulabilir.Afiyet olsunn...

5 yorum:

Betül dedi ki...

Selam,

Çok güzel, benim top pazar omleti gibi olmuş. Güveçte çok iyi bir fikir. Ellerinize sağlık.
Sevgilerimle.

nino dedi ki...

blog mansetten geldim
acilin acilin yol acinnnnnnnnnnnn

ellerine saglik canim nefis olmus :D

zerrin - misss dedi ki...

:)) Canım benim, tavsiyelerine uyalım :)

Ayrıca güveçte yumurta fikri süpper değişik.

Ellerine sağlık

Sıcacık sevgiler
www.misssgibi.com

Neşeli Sesler dedi ki...

Betül senin omletin de çok güzel olmuş ellerine sağlık...
nino neşeli yorumun için sağoll..
Zerrin tavsiye sonuçlarını da bekliyorum ona göre
herkese sevgiler:)))

Murat dedi ki...

valla guzel gorunuyor. ogrenciyken demetevlerdeki evimde yumurta ile nice denemelere girmistim ama ne arasin ogrenci evinde guvec. gerci ogrenci degilim ama hala evimde guvec yok :) olursa bi ara denerim.