21 Kasım 2007 Çarşamba

Aranıza hoşgeldiiimmm:)

Herkese merhabalar...Uzun zamandır hayalini kurduğum ama bir türlü fırsat yaratıp da yapamadığım bloğumu şimdi yapıyorum.Tüm blog camiasına hayırlı olsunn...Ben de yemek yapmayı çok seviyorum düşündüm de neden herkesle paylaşmayayım? Karar verdim ve başladım.İnşallah herkese faydalı olabilecek yazılar yazarım..Tekrar görüşmek dileklerimle şimdilik ilk menüm yakışıklı oğlumun diş buğdayı partisi menüsü.Tarifler yavaş yavaş gelecek....Bekleyelim ve görelimm...:)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Elifçiğim yaratıcılığından ötürü seni kutluyorum, hepsi çok nefis görünüyor. Ben de en kiza zamanda deneyecegim.

Öykü

Neşeli Sesler dedi ki...

Öykücüm teşekkür ederim siteme ilk yorum senden geldiği için hiç unutulmayacaksın...

hatice dedi ki...

Elif, hayırlı olsun siten :) Güzel tariflerini bekliyoruz....

kitish3 dedi ki...

Müthiş olmuş annemin yaptıkları gibi aynı. Vay be bir iş kadınından beklenmedik şeyler. Bravo.

Neşeli Sesler dedi ki...

Haticecim çok teşekkürler.Sizinki kadar olmasa da ben de güzel şeyler yapmaya çalışacağım..

kitish3 teşekkür ederim..

ipek dedi ki...

İşte gerçek bir maharet örneği...Süpersin arkadaşım.Hem çalış hem küçük bebek hem de tarif siteleri falan !!!bu arada şu lavaşlı olanı da ekle istersen.Ellerine sağlık,yüreğine sağlık....

Neşeli Sesler dedi ki...

teşekkür ederim ipekcim en kısa zamanda tarifler gelecek..:)

Filiz dedi ki...

Arkadaşım hayırlı olsun bloğun.Hepsi leziz görünüyor.Ve tatlarına bakan biri olarak sadece görünüyor değil hepsi çok lezzetli.
Senin tariflerini denemek güzel olacak.

tito dedi ki...

muffin den yedim çok güzeldi.. tarife gerek olduğunu düşünmüyorum... yapıldıktan sonra yemesi kolay oluyor zaten.. :)tekrarını bekliyoruz.. eline sağlık.. :)

Suat dedi ki...

Elif,
bloglara hoşgeldin.
Benim blog seninki kadar renkli değil ama olsun, hadi bakalım..

Neşeli Sesler dedi ki...

Filizcim çok teşekkürler .Komşumsun nasılsa bundan sonra her tarifi denettircem sana:)
Tito çok teşekkür ederim her zaman ikram etmekden sevk alıcam...
Suat abi çok teşekkürler ...Senin blog da da çok hoşmuş..Başarılar diliyorum

Mutfak Havlusu dedi ki...

Elif hoşgeldin!
hayırlı olsun blogun,oğlunun diş buğdayı sofrasıda çok güzel görünüyor.

Neşeli Sesler dedi ki...

mutfak havlusu teşekkür ediyorum
Asıl muhteşem sofra yaş gününde olacakkk:) coming soon:)