22 Kasım 2007 Perşembe

Buğday Salatası


Diş buğdayında insanlar pek buğdayı sade yemekten hoşlanmazlar diye napim napim diye düşünürken aklıma salatasını yapmak geldi.Kendi kendimi tebrik ettim tabii...Tüm arkadaşlarım "oh çok güzel olmuş diye diye yediler..:) Ben de tabi sonuç böyle olunca çok memnun kaldım.Yapalım ,yiyelim neşelenelim :)Tarifi şöyle;


  • 2 su bardağı haşlanmış buğday

  • 1 tane küçük boy kırmızı soğan

  • 2 sap yeşil soğan

  • yarım demet maydanoz (ben biraz daha az kullandım ama demet büyüktü gibi)

  • 1 adet küçük kavanozlardaki mısır konservesi yaklaşık 1 su bardağı ediyor

  • 1 su bardağı minik minik doğranmış salatalık turşusu

  • 1 tane orta boy minik minik doğranmış havuç

  • 2 çorba kaşığı nar ekşisi

  • tuz

  • zeytinyağı

  • yarım limon

bu malzemeleri karıştırıp güzelce tabağa alıyosunuz ...Yapması çok basit hem lezzetli hem de çok doyurucu...Balık menülerinin yanına da güzel oluyor...Afiyet olsun hepinize..

6 yorum:

Asli Ipek dedi ki...

Ben o yakisikli bebegi de, onun salata halinde sunulmus bugdayini da yerim tamam mi:))

şule dedi ki...

elifcim bloğun hayırlı olsun. umarım güzel vakit geçirirsin. kekler de harika görünüyor. ellerine sağlık.

kitish3 dedi ki...

Müthiş olmuş annemin yaptıkları gibi aynı. Vay be bir iş kadınından beklenmedik şeyler. Bravo.

Neşeli Sesler dedi ki...

Aslıcım,Şulecim teşekkür ediyorum..İnşallah güzel olur..
Şükrü sana da teşekkür ediyorum..

Ceren dedi ki...

ımmm ben de buğday salatasının lezzetine tanık olan şanslılar arasındaydım... Ama sadece buğday salatası mı fotoğraftaki masada görülen leziz yiyeceklerin hepsinin tadına teker teker baktım.. eee elif gibi marifetli bir arkadaşımız olması güzel tabii.. öptüm elifcim ellerine, yüreğine sağlık..

Neşeli Sesler dedi ki...

Çok teşekkürler Cerenciğim ...